  • 1. Data: 2004-01-02 11:56:50
    Temat: [Telepekao24] Co się zmieni?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    T24 zlikwidują, rachunek przeniesiony do oddziału
    banku... czyli w praktyce co to oznacza dla mnie,
    jako posiadaczu rachunku?

    Ktoś coś blizej wie?

    Szy.

  • 2. Data: 2004-01-02 13:11:23
    Temat: Re: [Telepekao24] Co się zmieni?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Cześć,
    >
    > T24 zlikwidują, rachunek przeniesiony do oddziału
    > banku... czyli w praktyce co to oznacza dla mnie,
    > jako posiadaczu rachunku?
    >
    > Ktoś coś blizej wie?

    Na grupie pewnie nikt. A swoje przwidywania zamieściłem w wątku "CBE
    Pekao SA - zmiany, zmiany, zmiany?" z 25 grudnia.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-01-02 13:31:04
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Jarosław Lech napisał:

    > Na grupie pewnie nikt. A swoje przwidywania zamieściłem w wątku "CBE
    > Pekao SA - zmiany, zmiany, zmiany?" z 25 grudnia.

    Aj, szukałem po 'telepekao', a Metto sprytnie
    wyprowadził mnie w pole. Właśnie takiego wątku
    się spodziewałem.

    Dzięki :],
    Szy.

  • 4. Data: 2004-01-02 15:30:03
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

> [...]
    >
    > Cześć,
    >
    > T24 zlikwidują, rachunek przeniesiony do oddziału
    > banku... czyli w praktyce co to oznacza dla mnie,

    a gdzie pisza ze zlikwiduja?

    bo czytam i czytam i widze tylko: "W związku z tym w 2004 roku obsługa
    rachunków prowadzonych w Centrum Bankowości Elektronicznej zostanie
    przeniesiona do standardowych oddziałów Banku, przy czym internetowa forma
    dostępu do posiadanych przez Państwa rachunków zostanie zachowana"

    co wg mnie oznacza, ze zlikwiduja osobny oddzial zwany CBE, a obsluge
    przeniosa do oddzialu posredniczacego... natomiast "forma dostępu do
    posiadanych przez Państwa rachunków zostanie zachowana", czyli T24 zostaje w
    niezmienionej formie...

    a moze sie myle?

    --
    Tomek

    ---

  • 5. Data: 2004-01-02 15:52:51
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Tomasz Jaszowski napisał:

    > a gdzie pisza ze zlikwiduja?
    [...]

    Tak, masz rację, chyba ;), źle to ująłem - pewnie
    zostanie zlikwidowana jednostka CBE, a usługa o nazwie
    T. 24 pozostanie.

    Szy.

  • 6. Data: 2004-01-02 16:55:32
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    > [...]
    >

    > Tak, masz rację, chyba ;), źle to ująłem - pewnie
    > zostanie zlikwidowana jednostka CBE, a usługa o nazwie
    > T. 24 pozostanie.

    to cie jednak zmartwie, wlasnie dzwonilem na ich infolinie....

    po prostu zmienia konto w CBE na konto standardowe z dostepem via Pekao24
    obslugiwane przez dotychczasowy oddzial posredniczacy...

    zmiana zostanie dokonana automatycznie,

    czyli zegnaj funkcjonalnosci, tokenie, ... zegnaj Pekao... szkoda, bo fajnie
    bylo...

    --
    Tomek

    ---

  • 7. Data: 2004-01-02 17:12:11
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w
    wiadomości news:bt4800$683$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > zmiana zostanie dokonana automatycznie,
    >
    > czyli zegnaj funkcjonalnosci, tokenie, ... zegnaj Pekao... szkoda, bo

    A było sobie mnie poczytać po mszy w Boże Narodzenie? :-)))

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 8. Data: 2004-01-02 17:21:27
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w
    wiadomości news:bt42t5$luc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > przeniosa do oddzialu posredniczacego... natomiast "forma dostępu do
    > posiadanych przez Państwa rachunków zostanie zachowana", czyli T24

    Oczywiście! Telepekao24, to nic innego, jak ostatnia (historycznie)
    promowana nazwa, przyklejona do dawnego Centrum Bankowości
    Elektronicznej. Skoro więc, czego sam nie negujesz, rachunki z CBE
    Telepekao24 (bo tak brzmi pełna nazwa oddziału Pekao SA,
    zklokalizowanego na którymśtam piętrze ich wieżowca w łodzi) zostaną
    _przeniesione_ jak poniżej sam napisałeś do klasycznych oddziałów, to
    jaką - Twoim zdaniem - rację bytu będzie miało Telepekao24? Zwłaszcza że
    wobec podłączania z upływem czasu kolejnych oddziałów do nowego systemu
    informatycznego funkcjonalność wszystkich (podłączonych) rachunkow
    będzie identyczna, zbliżona (bez zagłębiania się w szczegóły i politykę
    banku) do funkcjonalności EK WWW.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-01-02 20:40:52
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości

    > fajnie
    > >

    > A było sobie mnie poczytać po mszy w Boże Narodzenie? :-)))

    a czytal, czytal, ale jako niewierny Tomasz, sam musial sprawdzic...
    no i niestety sie okazalo, ze jednak nie po mojemu :(

    a szkoda
    --
    Tomek

    ---

  • 10. Data: 2004-01-07 19:18:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2004 12:56:50 +0100, Szymon Nitka napisał(a):

    > T24 zlikwidują, rachunek przeniesiony do oddziału
    > banku... czyli w praktyce co to oznacza dla mnie,
    > jako posiadaczu rachunku?

    Widzę że słusznie zrobiłem, wyprowadzając się z tego żałosnego banku 2
    miesiące temu z rachunkiem firmowym :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki