  • 1. Data: 2004-01-02 10:02:30
    Temat: Co to jest średnie saldo miesięczne ? PROSZĘ O POMOC
    Od: Kaziu <p...@w...pl>

    CHCĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, A LE NIE WIEM
    Co to jest średnie saldo miesięczne ? PROSZĘ O POMOC
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-02 10:06:42
    Od: dddddddddddd dddddd <a...@a...pl>

    > CHCĘ ZAŁOŻYĆ KONTO, A LE NIE WIEM
    > Co to jest średnie saldo miesięczne ? PROSZĘ O POMOC

    niewiem
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2004-01-02 10:25:26
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Kaziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co to jest średnie saldo miesięczne ?

    To jest tyle ile średnio kasy będziesz utrzymywał na koncie.
    Inaczej - średnia arytmetyczna codziennego stanu konta.

    RJCz

  • 4. Data: 2004-01-02 11:32:00
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Kaziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest tyle ile średnio kasy będziesz utrzymywał na koncie.
    > Inaczej - średnia arytmetyczna codziennego stanu konta.

    Proponuje nastepne pytanie w tej dyskusji:
    "co to jest srednia arytmetyczna"??
    ;)

  • 5. Data: 2004-01-02 11:50:33
    Od: " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał(a):

    > Proponuje nastepne pytanie w tej dyskusji:
    > "co to jest srednia arytmetyczna"??
    > ;)

    Za ONET PEP :
    "Średnia arytmetyczna to suma wartości wszystkich jednostek zbiorowości
    statystycznej, podzielona przez liczebność tej zbiorowości (tj. liczbę tych
    jednostek). Wzór na średnią arytmetyczną ma postać:
    M=(X1+X2+...+Xn)/n
    gdzie: M - średnia arytmetyczna, x1,x2,...,xn - poszczególne wartości
    pojedynczych jednostek zbiorowości statystycznej, n - ogólna liczebność
    badanej zbiorowości (tj. liczba wszystkich jednostek wchodzących w skład
    zbiorowości statystycznej)".

    Reasumując musisz mieć średnio min.5 tys. zł na koncie (lub lokacie) w każdym
    dniu, żeby nie dopieprzyli ci prowizji za prowadzenie konta w tym banku o
    którym myślisz. Pzdr.

  • 6. Data: 2004-01-02 11:50:53
    Od: " Maciek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 7. Data: 2004-01-02 19:31:10
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    Rafał J. Czekała wrote:
    > "Kaziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest tyle ile średnio kasy będziesz utrzymywał na koncie.
    > Inaczej - średnia arytmetyczna codziennego stanu konta.

    Jak juz o srednich mowa.. Czy w Inteligo srednia decydujaca o placeniu lub
    nie prowizji liczy sie z sumy srodkow na wszystkich sub kontach czy z
    kazdego osobno ? Tzn. mam 3 subkonta, na kazdym po 90zł, place prowizje czy
    nie ?

    Pzdr,
    Mariusz

  • 8. Data: 2004-01-02 19:36:35
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    żytkownik "Secio" <W...@p...gazeta.plTO> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie prowizji liczy sie z sumy srodkow na wszystkich sub kontach czy z
    > kazdego osobno ? Tzn. mam 3 subkonta, na kazdym po 90zł, place prowizje

    Nie placisz.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 9. Data: 2004-01-02 20:00:06
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bt4gqd$mrs$...@n...polbox.pl,
    Secio <W...@p...gazeta.plTO>:

    > Jak juz o srednich mowa.. Czy w Inteligo srednia decydujaca o
    > placeniu lub nie prowizji liczy sie z sumy srodkow na wszystkich sub
    > kontach czy z kazdego osobno ?

    Tu wszystkich razem
    ALE! dla celow progow oprocentowania to z kolei kazdego z osobna.

    > Tzn. mam 3 subkonta, na kazdym po
    > 90zł, place prowizje czy nie ?

    Nie

    --