  • 21. Data: 2019-06-11 21:07:26
    Temat: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-06-11 o 19:03, ń pisze:
    > W czytniku poczty:
    > prawoklik -> Właściwości -> Szczegóły -> Żródło wiadomości i masz w
    > nagłówkach skąd wysłano (adres IP).
    >
    > W poczcie www chyba jeszcze prościej (pokaż pełne nagłówki?).
    >

    > -----

    by smtp.gmail.com with ESMTPSA id
    f204sm3780512wme.18.2019.06.11.04.33.18

  • 22. Data: 2019-06-12 00:43:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    r...@k...pl napisał(a) w wiadomości: ...
    Tue, 11 Jun 2019 01:09:56 +0200, w <qdmo05$hu9$1@node1.news.atman.pl>, Poldek

    >[...]
    >Jeżeli chcesz, możesz zrobić policyjną prowokację. Państwo będzie ci wdzięczne.
    >Niestety zysku z tego nie będzie.

    Sprzedawca też mógłby mieć kłopoty. Poza tym droga przez mękę.
    Organy nie ułatwiają takich spraw. Chyba, że na polecenie fiskusa...
    Szukać "Jak pracownik banku PKO próbował ukraść złoto za 160 000 PLN"
    To z blogu Doxy https://slomski.us/ , z prawej strony powinien być link.
    Jak nie to szukać na niebezpiecznik.pl.

    Arek

  • 23. Data: 2019-06-12 12:29:28
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 11.06.2019 o 13:06, r...@k...pl pisze:

    > Wkręt na 1000%.
    > Dostaniesz emailem fałszywe potwierdzenie.
    > Kurier oczywiście przyjedzie (albo legalna firma albo podstawiony).

    Na 99.9% nie kurier, tylko tak jak tu - podpucha, żeby komuś coś przelać
    na "koszta".

    MJ

  • 24. Data: 2019-06-12 15:09:44
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Poldek pisze:

    > Człowiek bardzo szybko odpowiada na moje maile.
    > Zgodziłem się, żeby przysłał mi przelew w wysokości ceny motocykla + 3
    > tys. zł na koszty transportu. Po chwili dostałem dwa maile od Secure
    > Trust Bank potwierdzające przelew. Napisałem człowiekowi, że jak tylko
    > dostanę pieniądze, to zapłacę za transport. Na to on już w tonie
    > popędzającym, że muszę najpierw wysłać 3 tys. zł na konto firmy
    > transportowej, której dane są podane, aby przelew kierowany do mnie
    > został uruchomiony :-)

    Napisz mu, że masz teraz jedynie dostęp do konta, z którego możesz robić
    TYLKO przelewy zwrotne. Niech ci przyśle 100 zł z konta, na które masz
    zrobić przelew, to mu odeślesz 3000 + 100.

  • 25. Data: 2019-06-12 15:11:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kłos napisał(a) :

    > Napisz mu, że masz teraz jedynie dostęp do konta, z którego możesz robić
    > TYLKO przelewy zwrotne. Niech ci przyśle 100 zł z konta, na które masz
    > zrobić przelew, to mu odeślesz 3000 + 100.

    Albo możesz robić tylko przelewy zwrotne na kwotę najwyżej
    dwukrotności wpłaty. Niech wpłaci 3000, a Ty mu obiecasz, że wyślesz
    3000+3000 ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 26. Data: 2019-06-12 20:40:31
    Od: ń <...@...n>

    No to tamten pójdzie do sądu z uznanym długiem i wygra ;-)

    -----

  • 27. Data: 2019-06-14 00:43:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2019 o 12:29, Michał Jankowski pisze:

    > Na 99.9% nie kurier, tylko tak jak tu - podpucha, żeby komuś coś
    > przelać na "koszta".

    Z takim wyłudzonym motorem, to same kłopoty. Numery fabryczne to ma.
    Jeszcze ktoś u pasera znajdzie. prościej wyłudzić pieniądze pod
    pretekstem kosztów transportu.

  • 28. Data: 2019-06-14 02:31:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" qdo1j2$1t2$...@n...news.atman.pl

    Nie wystarczy, że na przelewie będzie napisane ,,tytułem'' za co
    dokładnie ów przelew i (w danych nadawcy) od kogo? -- tylko pytam.

> [...]
    transportowej, więc czy się zgadzam, żeby przysłał mi
    > dodatkowo 3 tys. zł ponad cenę motocykla, a z tego ja zrobię przelew firmie

    Może Tobie (do innego kraju) wysłać dwa przelewy (jeden za motor i jeden
    za transport) lecz nie może wysłać do (jak mniemam -- międzynarodowego) kuriera?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 29. Data: 2019-06-14 02:33:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" qdo5rl$7qh$...@n...news.atman.pl

> [...]
    transportowej, której dane są podane, aby przelew
    > kierowany do mnie został uruchomiony :-)

    Ja bym nie przelał i zrezygnował z dalszej współpracy.

    --

  • 30. Data: 2019-06-15 17:16:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie wystarczy, że na przelewie będzie napisane ,,tytułem'' za co
    > dokładnie ów przelew i (w danych nadawcy) od kogo? -- tylko pytam.

    Uwierz mi, żer nie. nie bedę publicznie pisał, jak to zrobić, ale
    spokojnie się daje.