  • 31. Data: 2019-06-15 19:22:58
    Temat: Re: Tajemniczy nabywca z zagranicy, wpłata na konto
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 5d050bc2$0$523$6...@n...neostrada.pl

    > Uwierz mi, żer nie. nie bedę publicznie pisał, jak to zrobić, ale
    > spokojnie się daje.

    Nie obrażę się, jeśli napiszesz na priv. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2019-06-15 21:35:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Od ręki zlewałem do koszalina.

    Dlaczego do Koszalina?

    --
    Grzexs

  • 33. Data: 2019-06-15 21:47:22
    Od: ń <...@...n>

    Bo sprzątaczka regularnie opróżniała.

    -----

  • 34. Data: 2019-06-23 12:03:12
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > "Poldek" qdo1j2$1t2$...@n...news.atman.pl

    > Nie wystarczy, że na przelewie będzie napisane ,,tytułem'' za co
    > dokładnie ów przelew i (w danych nadawcy) od kogo? -- tylko pytam.

    > Może Tobie (do innego kraju) wysłać dwa przelewy (jeden za motor i jeden
    > za transport) lecz nie może wysłać do (jak mniemam -- międzynarodowego)
    > kuriera?

    Ponieważ nie byłeś skory do współpracy w korzystnej sprzedaży motocykla,
    więc przejdą do drugiego etapu. Zaczną cie atakować spamem z imienia i
    nazwiska - jeżeli do przelewu i dla firmy transportowej podałeś swoje
    dane. Ja dla nieznanych osób podaję nazwisko z jednym błędem i imię też
    z jednym błędem. Łatwiej odsiewać spam :)

    CezaryT

  • 35. Data: 2019-07-05 14:16:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Jun 2019 14:12:37 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Trust Bank potwierdzające przelew. Napisałem człowiekowi, że jak
    > tylko
    > dostanę pieniądze, to zapłacę za transport. Na to on już w tonie
    > popędzającym, że muszę najpierw wysłać 3 tys. zł na konto firmy
    > transportowej, której dane są podane, aby przelew kierowany do mnie
    > został uruchomiony :-)

    No to już wiesz na czym myk polega:)

    --
    Marek