  • 1. Data: 2019-06-04 17:11:29
    Temat: BNP Paribas: 300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy. Po serii promocji, BNP Paribas daje 300 zł
    premii za założenie konta. Prowadzenie konta za darmo, karta darmowa po 1 płatności.
    Warunki łatwe - przez 2 kolejne miesiące wykonywać płatności kartą po 200 zł i
    wykonywać po 2 przelewy. Byli klienci też mogą założyć, wystarczy nie mieć konta 12
    miesięcy w BNP.

    Więcej u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/bnp-paribas-300-zl/

  • 2. Data: 2019-06-04 17:19:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Chyba pozamykam, taki będą mieć efekt promocji ;>
    Tak jak z kartą kredytową - czas chyba zadzwonić do pani z "punktu", może się na
    kolejną promo już będę łapał.

    A co, trzeba im przetestować dział retencji, choć to francuski bank, wiele się nie
    spodziewam (jeśli czegokolwiek).

    Miałem o tym pisać, więc niech będzie tu - otóż zwykle jest tak, że jak czegoś w TOiP
    nie ma, to jest to za darmo. Ale we francuskim banku jest inaczej - nie można po
    prostu tego wykonać. I to tak podstawowej rzeczy, jak zamówienie duplikatu debetówki
    - jedyna możliwość to zastrzeżenie i zamówienie nowej (co kosztuje). Darmowe jest
    wznowienie - więc jak zgubisz, to czyść konto, operacje przenoś gdzie indziej i
    czekaj na wznowioną ;>
    I do tego na infolinii można się dowiedzieć, że to kosztuje 10zł, podczas gdy w TOiP
    jest już 25zł - może to cena promocyjna? ;>

    Ale promo warte, wypłacają, choć ZTCP to musiałem się upominać, bo założenie ROR
    przez net w sytuacji, gdy już ma się KK, przerasta żabojadzkie możliwości.

  • 3. Data: 2019-06-04 21:47:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dobra, a jakieś opłaty za to konta/kartę są?

    od lata nie miałem konta w tym banku...być może się skuszę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2019-06-05 11:27:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 4 czerwca 2019 21:47:26 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > dobra, a jakieś opłaty za to konta/kartę są?

    Konto darmowe, karta bezpłatna przy 1 pyk/mc - ale nie wiem, czy można mieć konto bez
    karty.
    Darmowe bankomaty chyba tylko planet cash.

    > od lata nie miałem konta w tym banku...być może się skuszę

    Ta promo akurat warta - nagroda niezła, a jeszcze lepszy stosunek nagroda/trudność. Z
    żoną dostaliśmy po 250zł, ale trzeba było, OIDP, przez 4 miesiące wydawać debetówką
    min. 300zł.

    Reszta nie powala, ST działa, ale dość dziwaczny, apka analogicznie, ofertę wg mnie
    pogorszyli w stosunku do poprzedniej - "konto optymalne" było fajne, darmowe z KD bez
    warunków, mały minus to darmowe jedynie bankomaty planet cash, ale jest też blik - i
    póki co przedłużają jego darmowość. Mieli też fajne konto premium, wymóg wpływu 7,5k,
    ale za to 3*0 - więc i wszystkie bankomaty darmowe - a do tego ubezpieczenie i
    jeszcze takie ciekawostki jak darmowe SEPA czy debetówka z funkcją wielowalutową i
    przeliczaniem wszystkich walut poza PLN na EUR po kursie MC. Ale to też wycofali z
    oferty.

    Na początku dzwonili z propozycjami pożyczek, potem dali sobie spokój.
    Trzymam z powodu darmowej debetówki - bo to nasza jedyna taka wspólna (znakomicie
    nadaje się do zwrotów na kartę za towary zakupione kredytówką ;) i jedyna taka żony,
    inaczej bym pewnie zamknął i za rok kolejne promo zbierał ;>
    Może zamknę jak się uda uwspólnić konto w lion's - czy też po zmianie w pełni na ideę
    - choć tego się trochę boję, bo sądzę, że na 99% taka operacja ich przerośnie.

    A ma ktoś może konto wspólne w idei albo wie, czy w ogóle jest to możliwe?
    Bo ZTCP to w lion's pytałem i się nie dało.

  • 5. Data: 2019-06-05 12:04:45
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2019-06-04 o 17:11, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    zł i wykonywać po 2 przelewy. Byli klienci też mogą założyć, wystarczy nie mieć konta

    A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

    CezaryT

  • 6. Data: 2019-06-05 12:32:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 12:04:44 UTC+2 użytkownik Cezary napisał:
> [...]
    12 miesięcy w BNP.

    > A czy obecny klient konta firmowego na DG może też skorzystać z promocji?

    Myślę, że może być trudno z prawdopodobieństwem niemożności, w regulaminie stoi, że
    nie można miec umowy ramowej oraz żadnego ROR przez ostatnie 12 miesięcy.
    A nawet jakby przeszło, to gwarantuję podobne jazdy jak moje - ja miałem tylko KK, a
    uniemożliwiło mi to założenie konta przez net/kuriera - dobrze, że blisko mam panią w
    "punkcie", gdzie wyrabiałem KK - oraz musiałem się o zapisanie do promocji dwa razy w
    banku dopominać.

  • 7. Data: 2019-06-05 15:55:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Co do idei sam odpowiem - nie można mieć wspólnego, można jedynie ustanowić
    pełnomocnika (i tak dobrze, w oranżadzie też nie było wspólnych, a pełnomocnika też
    nie można było ustanowić - żeby im jeszcze dołożyć, to napiszę, że wczoraj przysłali
    mi po raz drugi wypowiedzenie umowy, z nową datą), dla którego debetówka również
    podobno jest za darmo.
    Ale idea na 100% 3*0 nie jest - jedynie 5 wypłat z bankomatu miesięcznie za darmo,
    więc powiedzmy, że 99% - nie nada się tylko dla takich przypadków klinicznych, co to
    50zł codziennie wypłacają (i wku*ją kioskarzy ;)
    Dobrze więc było zachować lion's - "przeniesione" do idei dalej będzie w 100% 3*0.
    Bo oprócz tego pozostają tylko nest i - chyba, bo może coś takiego jak w idei wyjść -
    getout.

  • 8. Data: 2019-06-05 18:32:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakdorobic.com" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy.

    no, po wynikach patrzac, to maja duzo.
    Ale ostatnio na gieldzie spadly mocno, wiec chyba nie az tak duzo.

    J.

  • 9. Data: 2019-06-10 18:58:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakdorobic.com" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Coś te banki mają chyba za dużo pieniędzy.

    Patrzac po zyskach ... duzo. Ale chyba nie az tak duzo, bo niedawno
    byly duze spadki na gieldzie :-)

> [...]
    >łatwe - przez 2 kolejne miesiące wykonywać >płatności kartą po 200 zł
    >i wykonywać po 2 przelewy. Byli klienci też mogą założyć, wystarczy

    Wyglada na to, ze 2000 ofert sie rozeszlo
    https://premianalato.bnpprofi.pl/

    J.

  • 10. Data: 2019-06-11 15:56:10
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Fakt, rozeszło się moment. Dobra promocja z niej była :)