  • 1. Data: 2014-10-09 13:20:13
    Temat: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: mx <m...@o...pl>

    Właśnie dostałem maila, że się nie zakwalifikowałem. Ilość była
    limitowana. Ale mnie wyrolowali!

  • 2. Data: 2014-10-09 13:54:12
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Dlaczego
    Ja dostałem 2 na dwa konta czyli plan wykonany na 100 proc
    I nie rozumiem rozzalenia tych co nie dostali Wiadomo bylo od poczatku ze
    tabletow dla wszystkich nie starczy Ciekawe ile ich faktycznie bylo Ale tego
    pewnie sie nie dowiemy Ja stawiam na max 500 do tysiaca sztuk
    Lepiej bylo puscic to przez grupona od razu wiadomo bylo by kto dostanie a
    tak narobili balaganu i teraz jak wszyscy niezadowoleni zrobia raban to
    wizerunek banku bardzo straci

  • 3. Data: 2014-10-09 14:05:13
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 13:20:13 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > Właśnie dostałem maila, że się nie zakwalifikowałem. Ilość była
    >
    > limitowana. Ale mnie wyrolowali!

    A kiedy spełniłeś warunki?

  • 4. Data: 2014-10-09 14:17:40
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    A kiedy spełniłeś warunki?

    Z tego co pamietam to tak do 18 sierpnia potwierdzone platnosci na sumy 1000
    i 800 zl

  • 5. Data: 2014-10-09 14:18:50
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 09/10/2014 14:05, az.anonim wrote:

    > A kiedy spełniłeś warunki?

    6 sierpnia wysłałem złotówkę i 6 dostałem z powrotem.

  • 6. Data: 2014-10-09 14:22:18
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.10.2014 mx <m...@o...pl> napisał/a:
    > Właśnie dostałem maila, że się nie zakwalifikowałem. Ilość była
    > limitowana. Ale mnie wyrolowali!

    A jak stosownego maila brak, to należy domniemywać, że się
    dostanie? :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2014-10-09 15:11:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 13:54:12 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    grupona od razu wiadomo bylo by kto dostanie a
    > teraz jak wszyscy niezadowoleni zrobia raban
    Jaki raban, gdzie i dlaczego? Zasady były podane.
    >to wizerunek banku bardzo straci
    A myślisz że bankowi zależy na klientach którzy konto założyli aby dostać tablet,
    spełnili minimalne wymagania, ew tablet dostaną i konto zlikwidują jak tylko będzie
    możliwe.

  • 8. Data: 2014-10-09 15:52:26
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 14:17:40 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > A kiedy spełniłeś warunki?
    >

    > Z tego co pamietam to tak do 18 sierpnia potwierdzone platnosci na sumy 1000
    >
    > i 800 zl

    Woow, ja 26 sierpnia i wydawało mi się że zagęszczełem szybko ruchy.

    No to kolejny bank na liście z którym trzeba będzie wejść w spór. Nic nowego.

  • 9. Data: 2014-10-09 16:11:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 13:54:12 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    >Ciekawe ile ich faktycznie bylo Ale tego
    > pewnie sie nie dowiemy Ja stawiam na max 500 do tysiaca sztuk
    A w regulaminie promocji tego nie podali?

  • 10. Data: 2014-10-09 16:27:18
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 09/10/14 15:11, Kris wrote:
    > klientach którzy konto założyli aby dostać tablet, spełnili minimalne wymagania, ew
    tablet dostaną i konto zlikwidują

    No to po co robili akcję?

    --
    Alf/red/