  • 11. Data: 2014-10-09 16:49:29
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: Benny <j...@g...com>

    Tez nie dostałem, podobnie mój kolega

  • 12. Data: 2014-10-09 17:14:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 9 Oct 2014 06:11:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > A myślisz że bankowi zależy na klientach którzy konto założyli aby dostać
    > tablet, spełnili minimalne wymagania, ew tablet dostaną i konto
    > zlikwidują jak tylko będzie możliwe.

    A jaką bank ma gwarancję, że wśród tych, którzy tablet dostali, nie są
    wyłącznie wyjadacze wisienek?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2014-10-09 18:21:20
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 09/10/2014 17:14, Borys Pogoreło wrote:

    > A jaką bank ma gwarancję, że wśród tych, którzy tablet dostali, nie są
    > wyłącznie wyjadacze wisienek?

    Racja, a wkur.... posiadacze nietabletów prawie w 100% konta zamkną.
    Część obdarowanych też, czyli w efekcie BNP zyska mniej kont niż rozdał
    tabletów.

  • 14. Data: 2014-10-09 21:22:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 18:21:20 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > Racja, a wkur.... posiadacze nietabletów
    A czym wkurwieni skoro było wiadomo że liczba tabletów limitowana?

  • 15. Data: 2014-10-09 21:30:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-09 o 21:22, Kris pisze:

    > A czym wkurwieni skoro było wiadomo że liczba tabletów limitowana?

    Ilu wk.... klientów musiał mieć Citek, który miał tylko 15 iPhone-ów do
    wygrania w konkursie na ilość operacji aplikacją mobilną ;)

    --
    Pete

  • 16. Data: 2014-10-09 21:37:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 21:30:37 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Ilu wk.... klientów musiał mieć Citek, który miał tylko 15 iPhone-ów do
    > wygrania w konkursie na ilość operacji aplikacją mobilną ;)
    Trzeba sobie w końcu uświadomić że promocje nie sa po to aby zarabiali klienci ale na
    promocji ma zarobic w tym przypadku bank.
    Kilka procent z tych co wzieli udział w promocji a tableta nie dostali popyszczy itp
    i być może konta zamknie a pozostali zostaną i bank będzie na nich zarabiał.

  • 17. Data: 2014-10-09 21:47:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.10.2014 o 21:22, Kris pisze:
    > A czym wkurwieni skoro było wiadomo że liczba tabletów limitowana?

    A temu, ze regulamin:

    "*Każdemu* Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej
    opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab
    P3 Lite SM-T110."

    "IV. Zasady uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej
    1. Uczestnik nabywa prawo do nagrody - tabletu Samsung Galaxy Tab P3
    Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
    1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z
    wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek
    o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu
    identyfikującego,
    2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i
    wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.
    2. Wartość nagrody w sprzedaży premiowej podlega zwolnieniu na podstawie
    przepisu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
    dochodowym od osób fizycznych.
    3. Jeden Uczestnik może sam założyć tylko jedno iKonto BNP Paribas Banku
    Polska S.A..
    4. Uczestnik w związku z udziałem w Sprzedaży Premiowej zobowiązuje się,
    że nie wypowie umowy o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A.
    w okresie 12 miesięcy od daty jej zawarcia.
    5. Uczestnik przystępując do Sprzedaży Premiowej wyraża zgodę na to że w
    przypadku, gdy wypowie umowę o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku
    Polska S.A. w okresie do 12 miesięcy od daty jej zawarcia jest
    zobowiązany do zwrotu Bankowi wartości nagrody, która wynosi 400zł i
    jednocześnie oświadcza, iż upoważnia BNP Paribas Bank Polska S.A. do
    obciążenia jego iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. wartością nagrody."

    Nie bralem w tym udzialu, bo juz kiedys dostalem od ow banku ajpoda jak
    jeszcze mial Fortis w nazwie i konto sobie gnije, bo darmowe. Ale teraz
    z szacunku do siebie po prostu je zamkne.

    Smieszne rzeczy sie dzieja na ich FB, w komentarzach na LS i w wielu
    miejscach. Echh... dzieci livesmartera sie dorwaly do zbierania wisni a
    tu taki wal :D

  • 18. Data: 2014-10-10 07:50:24
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 09.10.2014 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > A jak stosownego maila brak, to należy domniemywać, że się
    > dostanie? :-)

    Tak, dostałem- maila :-)

    Takie coś napisałem im w reklamacji w serwisie transakcyjnym
    jako reklamację:

    Szanowni Państwo,

    Ze zdziwieniem przeczytałem otrzymanego od Was w dniu wczorajszym
    (9 października) maila, zawierającego zdania "dziękujemy za (...)
    wzięcie udziału w Sprzedaży Premiowej "iKonto BNP Paribas z Tabletem.
    (...) Pomimo Twojego dużego zaangażowania w realizację jej warunków,
    niestety nie udało Ci się znaleźć pośród osób, które otrzymały nagrodę."
    (treść maila- a raczej obrazek z treścią jaki został do mnie wysłany- załączam).

    SZanowni Państwo- zgodnie z Regulaminem Sprzedaży Premiowej "iKonto BNP
    Paribas z Tabletem" (załączam), dział V. "ZASADY PRZYZNAWANIA
    TABLETU SAMSUNG GALAXY TAB P3 LITE SM-T110", punkt 1.:
    "Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej
    opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy
    Tab P3 Lite SM-T110."

    Każdemu uczestnikowi, który spełnia warunki. Literalnie. Nie "temu, kto pierwszy
    spełni warunki", nie "rozlosujemy tablety wśród uczestników", nie "przyznamy
    po uważaniu". Każdemu. Sami tak napisaliście.

    Rzeczone warunki opisane są w dziale IV. "ZASADY UCZESTNICTWA W SPRZEDAŻY
    PREMIOWEJ",
    punkt 1., i brzmią:
[...]

    Punkt 2 został przeze mnie spełniony (po prostu spełniony, pominąwszy rozważania
    o "dużym" czy "małym" "zaangażowaniu", co jest bez znaczenia wobec treści
    Regulaminu).

    Punkt 1 również spełniłem, potwierdzacie zresztą w mailu, iż wziąłem udział
    w Sprzedaży Premiowej, dziękując za ten fakt. Dysponuję również
    nagraniem rozmowy telefonicznej z pracownikiem infolinii w dniu 12 sierpnia
    o godz.13:35, potwierdzającym spełnienie punktu 1 (plik dźwiękowy na życzenie).

    Ergo: oczekuję na wysłanie tabletu. Pacta sund servanda.

    Jedynym kruczkiem, który (z grubsza) w zgodzie z prawem pozwoli Wam na
    inne rozwiązanie,jest treść działu II. Regulaminu:
    "CZAS TRWANIA SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
    1. Okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto
    w BNP Paribas Banku Polska S.A. trwa od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r.
    lub do wyczerpania Nagród."

    Jeśli twierdzicie, że NIE WZIĄŁEM UDZIAŁU W SPRZEDAŻY PREMIOWEJ, gdyż czas
    tejże się zakończył z uwagi na wyczerpanie nagród (argument mocno naciągany,
    ale nie będę polemizował) proszę o WYRAŹNE ZAZNACZENIE TEGO w odpowiedzi
    na reklamację.

    Pozwoli mi to przy najbliższej możliwej okazji złożyć wypowiedzenie
    umowy o prowadzenie konta, gdyż nie będą obowiązywać mnie punkty 4 i 5
    działu IV. "ZASADY UCZESTNICTWA W SPRZEDAŻY PREMIOWEJ",
    to jest:
[...]

    Oczekuję zatem jasnej odpowiedzi: WZIĄŁEM, czy też NIE WZIĄŁEM udziału
    w Sprzedaży Premiowej. Wystarczy mi odpowiedź pocztą wewnętrzną
    w serwisie transakcyjnym.

    W załączeniu: treść maila, oraz Wasz własny regulamin.

    Z poważaniem,

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 19. Data: 2014-10-10 09:20:24
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 9 października 2014 18:21:20 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > Racja, a wkur.... posiadacze nietabletów
    A czym wkurwieni skoro było wiadomo że liczba tabletów limitowana?

    Do poczytania w sprawie tabletu od Paribasa

    http://livesmarter.pl/bnp-paribas-nie-wyslal-tabletu
    -z-promocji/#more-5301

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 20. Data: 2014-10-10 12:22:29
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 13:20:13 UTC+2 użytkownik mx napisał:
    > Właśnie dostałem maila, że się nie zakwalifikowałem. Ilość była
    >
    > limitowana. Ale mnie wyrolowali!

    Tez dostalem wczoraj maila ze zdjeciem brodatego pana. Czy to zdjecie prezesa, czy
    pomyslodawcy promocji?
    Swoja droga, Parobasy wykazali sie kompletnym brakiem zdolnosci przewidywania.
    Przeciez jak kupili tylko 10 tabletow, bylo zakonczyc promocje po 10 wnioskach i nie
    pozwolic zalozyc konta w promocji wiekszej liczbie chetnych.
    Sadzac po liczbie niezadowolonych komentarzy, wyrolowanych nie jest przesadnie duzo.
    Parobas moglby dokupic te brakujace tablety i problem bylby z glowy.

    --
    pozdr.
    ls