  • 1. Data: 2014-10-07 15:37:09
    Temat: konto wspolne
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Poszukuję konta wspólnego dla mnie i dla małżonki.
    Główne warunki to aby było darmowe oraz możliwe było wydanie do niego 2 kart
    płatniczych, po jednej dla każdego ale każda ze swoim imieniem posiadacza.
    Oczywiście karty za darmo :)
    Istnieje coś takiego?

  • 2. Data: 2014-10-07 15:46:29
    Temat: Re: konto wspolne
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-10-07, Krzychu <v...@w...pl> wrote:
> [...]
    > płatniczych, po jednej dla każdego ale każda ze swoim imieniem posiadacza.

    Chyba każdy bank takie coś jak konto wspólne oferuje, więc wystarczy
    poszukać ofert kont darmowych.

    Np. Alior Bank, czy BZWBK chyba mają w ofercie bezwarunkowo darmowe konta teraz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2014-10-08 12:06:22
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Chyba każdy bank takie coś jak konto wspólne oferuje, więc wystarczy
    > poszukać ofert kont darmowych.
    >
    > Np. Alior Bank, czy BZWBK chyba mają w ofercie bezwarunkowo darmowe konta teraz.

    Meritum Bank też.

    --
    Grzexs