    From: "kowtow" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Date: Thu, 9 Oct 2014 13:54:12 +0200

    Dlaczego
    Ja dostałem 2 na dwa konta czyli plan wykonany na 100 proc
    I nie rozumiem rozzalenia tych co nie dostali Wiadomo bylo od poczatku ze
    tabletow dla wszystkich nie starczy Ciekawe ile ich faktycznie bylo Ale tego
    pewnie sie nie dowiemy Ja stawiam na max 500 do tysiaca sztuk
    Lepiej bylo puscic to przez grupona od razu wiadomo bylo by kto dostanie a
    tak narobili balaganu i teraz jak wszyscy niezadowoleni zrobia raban to
    wizerunek banku bardzo straci