  • 51. Data: 2014-10-23 21:47:54
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-23 o 20:48, ls pisze:

    > W takim tempie to dojdzie jako walentynka :|

    Moze byc i tak :)
    W mailu naskrobali ze zamówili u dostawcy
    ale czy dostawca "wyrobi się" w zakładanym terminie - to już insza
    inszość ;)

  • 52. Data: 2014-10-24 20:31:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.10.2014 o 21:12, abelincoln pisze:

    > Miło. Nie wiem jak Wy, ale ja mam ochotę poreklamować par. V pkt. 5
    > regulaminu promocji - ten o wysyłce do 10 października 2014.
    >
    > Skoro bank sobie dowolnie interpretuje regulamin - dlaczego klient nie
    > mógłby go interpretować literalnie? :-)

    No niby można ale to już kopanie leżącego ;)

    Xenocide

  • 53. Data: 2014-10-24 22:01:12
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 24/10/2014 20:31, xbartx wrote:

    > No niby można ale to już kopanie leżącego ;)

    No, ja też kopał nie będę, ale nam przestraszonym powinni dać z 3G.
    BTW, A laureaci z pierwszej tury już zaspokojeni?

  • 54. Data: 2017-06-08 17:11:29
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Po akcji z tabletami, BNP a później BGŻ BNP Paribas dość długo nie dopuszczał do
    promocji "weteranów tabletowych". Zazwyczaj okres karencji wynosił 3 lata. Obecnie
    skrócili go do pół roku. W nowej promocji można zdobyć 100 zł jako bon do bonprix lub
    allegro w kategorii "dziecko" + 300 zł w ramach 2% moneyback od transakcji kartą.
    Prowadzenie konta i karta za free bez warunków.

    Więcej u mnie na blogu, pzdr

    http://jakdorobic.com/bgz-bnp-paribas-100-zl-premii-
    w-formie-bonu-allegro-pl-lub-bonprix-pl-za-zalozenie
    -konta-optymalnego-300-zl-w-ramach-moneyback/