  • 1. Data: 2007-04-17 16:53:56
    Temat: Z lukasa zniknely numery konta ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Hmm czy mi sie wydaje czy teraz pokazuje sie tylko jden numer konta
    zakonczony na 0000 0000 ? Czy mam rozumiec ze stary format nie dziala juz ?

  • 2. Data: 2007-04-17 17:10:28
    Temat: Re: Z lukasa zniknely numery konta ?
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Hmm czy mi sie wydaje czy teraz pokazuje sie tylko jden numer konta
    > zakonczony na 0000 0000 ? Czy mam rozumiec ze stary format nie dziala juz ?

    Wedle wcześniejszych komunikatów miał działać do końca ubiegłego roku.
    Znaczy: wszystko się zgadza.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2007-04-17 17:12:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    yayco napisał(a):

    > Wedle wcześniejszych komunikatów miał działać do końca ubiegłego roku.
    > Znaczy: wszystko się zgadza.

    Ciekawe bo mnie tam pensja napewno wplywa na stare :)

  • 4. Data: 2007-04-19 11:36:32
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe bo mnie tam pensja napewno wplywa na stare :)

    Proponuje zmieniec numer rachunku, bo kiedys moze wrocic... Zreszta
    informacja na temat zmiany numerow kont i waznosci starego byla wysylana w
    pazdzierniku 2005. To wystarczajaco dlugi okres, aby zmienic numer konta!
    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson