  • 1. Data: 2007-04-17 17:00:10
    Temat: Citi - ooooo KK podpieli pod konto oszczednosciowe ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Loguje sie na idetyfikator z Citi do konta oszczednosciowego i .....
    widze karte kredytowa upssss

  • 2. Data: 2007-04-17 17:01:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Loguje sie na idetyfikator z Citi do konta oszczednosciowego i .....
    > widze karte kredytowa upssss

    No to co ? Przeciez to normalne.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-04-17 17:01:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Loguje sie na idetyfikator z Citi do konta oszczednosciowego i .....
    > widze karte kredytowa upssss

    Dodam tylko, ze jak sie zalogujesz przez KK to konta oszczednosciowego
    nie bedzie widac.

    Przynajmniej tak jest w przypadku KK i zwyklego konta.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-04-17 17:02:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > No to co ? Przeciez to normalne.

    Tiaaa a to niby z jakiej okazji ?
    Inna rzecz e maja to konto oszczednosciowe moge z niego splacac KK
    i dokonywac lokat z tego widac ze to zwykle konto tylko marketingowo ma
    specyficzne oplaty

  • 5. Data: 2007-04-17 17:05:02
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Dodam tylko, ze jak sie zalogujesz przez KK to konta oszczednosciowego
    > nie bedzie widac.
    >
    > Przynajmniej tak jest w przypadku KK i zwyklego konta.

    Jak cos wplace to powiem ale faktycznie jak zaloguje sie na KK nie mam
    pozycji np LOKATY wiec mozliwe ze r-ku tez nie bedzie widac.

    Niezbadane sa wyroki Citi

  • 6. Data: 2007-04-17 17:32:24
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Jak cos wplace to powiem ale faktycznie jak zaloguje sie na KK nie mam
    > pozycji np LOKATY wiec mozliwe ze r-ku tez nie bedzie widac.
    >
    > Niezbadane sa wyroki Citi

    Nie tutaj chodzi o inną rzecz. Jest opcja "Przelewy między własnymi
    rachunkami" czy jakoś tak, ale jeżeli nie widzisz rachunków przynajmniej
    dwóch to tego nie zrobisz. Czyli musisz widzieć ko i kk. Ja teraz jak
    się loguje na direct lub ko to widzę 3 rachunki direct,ko i kk. A jak na
    kk to tylko kk widzę co jest logiczne bo z kk mogę zrobić przelew tylko
    na rachunek w innym banku.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski