  • 1. Data: 2007-04-17 16:46:19
    Temat: GetinBank - Dzien 37 i .... ostatni
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Zesz ich mac doczekalem sie.
    Okazalo sie ze zlecenie na karty identyfikator/TAN przyszlo z odzialu na
    Swietokrzyskiej szkoda ze wyslali nie do tego odzialu co trzeba.
    A na tej ulicy w Warszawie sa dwa odzialy. Fajnie ze wogole wpadli na
    ten pomysl by to sprawdzic. I tak po 37 dniach mam TANY (gowno warte
    jako zabezpieczenie. Czy mi sie wydaje czy w razie zrobienia ksero
    "ocznego" moje TANy to ZADNE zabezpieczenie ?

    Tak czy siak zaraz rozdziewiczanie konta sie odbedzie.

  • 2. Data: 2007-04-17 17:27:47
    Temat: Re: GetinBank - Dzien 37 i .... ostatni
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Zesz ich mac doczekalem sie.

    i .... dupa .... brak skanu umowy w Katowicach
    dostepu nie bedzie. Zesz ich mac.
    Burdel maja ze hoho a paniusia w odziale
    to chyba zielona niczym logo bo wyciagnela "spis procedur systemu
    DEF3000" wiec w sumie nie dziwne ze cos spier*lila

    O ludzie ... fajny ten bank.

  • 3. Data: 2007-04-17 17:36:14
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > to chyba zielona niczym logo bo wyciagnela "spis procedur systemu
    > DEF3000" wiec w sumie nie dziwne ze cos spier*lila

    No to chyba się nie doczekamy przetestowania sposób na "Belkę" ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-04-17 17:37:57
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > No to chyba się nie doczekamy przetestowania sposób na "Belkę" ;)

    A swoją drogą to masz niezłe samozaparcie bo ja powiem szczerze już bym
    sobie dawno dał z nimi spokój. Jak to mówią ziomale na bloku "prawdziwy
    szacun"!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-04-17 17:41:07
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > A swoją drogą to masz niezłe samozaparcie bo ja powiem szczerze już bym
    > sobie dawno dał z nimi spokój. Jak to mówią ziomale na bloku "prawdziwy
    > szacun"!

    Bo trzeba twardym być a nie miętkim.

  • 6. Data: 2007-04-18 05:42:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jan Strybyszewski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bo trzeba twardym być a nie miętkim.

    Skoro tak to zadam standardowe (moje) pytanie. Czy możesz sprawdzić
    (lub ktoś kto to czta) czy po wykonaniu przelewu z tego konta na
    inne, u odbiorcy (np. na wyciągu, ale w podglądze internetowym też)
    pojawia się adres nadawcy przelewu? Z głosów grupowiczów wynika, że
    na razie tylko przy przelewach z Lukasa adresów nie ma.

    Arek

  • 7. Data: 2007-04-18 06:51:48
    Od: "Paweł Pitowski" <z...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(a):

> [...]
    > pojawia się adres nadawcy przelewu? Z głosów grupowiczów wynika, że
    > na razie tylko przy przelewach z Lukasa adresów nie ma.

    Witam Arek A ja mam pytanie do ciebie Czy dobrze zrozumialem twoj news ze
    jesli wysylam przelew z pro konta w Lukas Bank to moj odbiorca na wyciagu ma
    tylko moje imie i nazwisko bez adresu (chociaz w przelewie ten adres jest)
    Czy dobrze rozumiem i 2-gie pytanie czy odbiorca miał e-konto w innym banku
    czy też w lukasie
    Dzieki za odpowiedz

  • 8. Data: 2007-04-18 06:55:06
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > Czy dobrze rozumiem i 2-gie pytanie czy odbiorca miał e-konto w innym banku

    Tak to prawda - robiąc przelew z Lukas e-konta pro odbiorca widzi tylko
    imię i nazwisko nadawcy. Przelew robiny na konto prowadzone przez inny
    bank, do lukasa nie sprawdzalem...

  • 9. Data: 2007-04-18 06:56:14
    Od: "ES" <e...@N...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3__Pitowski?= <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]