  • 11. Data: 2007-04-20 09:37:11
    Temat: Re: Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > a u mnie jeszcze nie działa :(

    U mnie również nadal nie diała. Ciekawe dlaczego ?

  • 12. Data: 2007-04-20 09:38:50
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    ruszyło :)

    BTW: macie opisy statusów przelewów (w szczegółach przelewu). Na razie mam
    SUCC i CLRG. Co to znaczy?

    --
    ~yasiek

  • 13. Data: 2007-04-20 09:55:49
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > ruszyło :)

    U mnie też naprawili ;)

  • 14. Data: 2007-04-20 11:42:05
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    yasiek wrote:
    > ruszyło :)
    >
    > BTW: macie opisy statusów przelewów (w szczegółach przelewu). Na razie mam
    > SUCC i CLRG. Co to znaczy?

    SUCC to pewnie succes czyli, że poszedł bez błedów.
    CLRG to pewnie Carlsberg hłe hłe :) a poważnie na podstawie tego co
    widzę w swojej historii to jest to przelew zrealizowany/zlecony, ale
    jeszcze niezaksięgowany. W Citi jest jakieś przetwarzanie nocne czy
    jakoś tak i wtedy pewnie Carlsberg dostanie status SUCC co oznacza, że
    konsultanci opili Carlsbergiem Twój przelew i jest ok.

    PS Rany co ja za głupoty wypisuje widać ewidentnie, że to już piątek :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-04-20 11:57:10
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    hehe chyba za duzo tego Carlsberg'a wypiles ;) a te nocne przetwarzanie to
    sie im chyba jakos przeciaga bo od 16-tego to przelew juz powinien byc SUCC
    ;) wic moze to co innego...

    --

    wiadomości news:f0a8tq$65e$1@news.dialog.net.pl...

  • 16. Data: 2007-04-20 12:32:30
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    yasiek wrote:
    > hehe chyba za duzo tego Carlsberg'a wypiles ;) a te nocne przetwarzanie to
    > sie im chyba jakos przeciaga bo od 16-tego to przelew juz powinien byc SUCC
    > ;) wic moze to co innego...

    Masz rację. Przeleciałem trochę historii i wychodzi mi na to, że
    wychodzące przelewy mają status CLRG a przychodzące SUCC. Czyli, żeby
    wszystko dobrze poszło Carlsberg musi być, jak to kiedyś gdzieś
    słyszałem "Picie to życie".

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-04-21 22:33:37
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

> [...]
    > wychodzące przelewy mają status CLRG a przychodzące SUCC. Czyli, żeby
    > wszystko dobrze poszło Carlsberg musi być, jak to kiedyś gdzieś

    Jak dla mnie CLRG to bardziej clearing niż carlsberg, ale kłócić się nie
    będę ;)

    PG