  • 11. Data: 2006-03-09 11:11:52
    Temat: Re: Sygma Banque - wpis do BiK
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    > Akurat w dzisiejszym dodatku do Rzeczpospolitej sa artykuły o BIK. Może Ci
    > się cos z tego przyda:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_06030
    9/index.html

    A wiecie co tam jest ciekawego:

    Cytat z gogusia z mbanku:

    "NIGDY NIE ODRZUCAMY AUTOMATYCZNIE" w sensie, jacy to oni są elastyczni.
    A mi osobiście panienka z kiosku mbanku powiedziała, że bez względu na
    to co to jest za wpis kredytu nie dostanę. Widać, że mbank ma swoją
    definicję elastyczności :)

    > Miłego dnia
    > Tomek

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka

  • 12. Data: 2006-03-09 11:17:58
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    > Akurat w dzisiejszym dodatku do Rzeczpospolitej sa artykuły o BIK.
    Może Ci się cos z tego przyda:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_06030
    9/index.html

    Super, dzięki :)

    Tak w ogóle to byłem dzisiaj w BiK. Konkluzja jest niewesoła - bez
    względu na zakończenie tej sprawy będę w BiK wisiał - już nieważne z
    jakim statusem to ten urojony dług będzie. Pan z BiK poradził udać się
    na policje i złożyć zawiadomienie, że Sygma bezprawnie korzystała z
    moich danych osobowych. Cóż - najwyraźniej zaliczka na maszynę
    przepadnie chyba, że uda mi się znaleźć na dniach bank który tym wpisem
    jednak się nie przejmie :(

    > Miłego dnia
    > Tomek

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka

  • 13. Data: 2006-03-09 11:32:19
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A mi osobiście panienka z kiosku mbanku powiedziała, że bez względu na
    > to co to jest za wpis kredytu nie dostanę. Widać, że mbank ma swoją

    Zaraz, zaraz - Ty złożyłeś wniosek i dostałeś odmowę czy też po prostu
    uwierzyłeś kobiecie z mkiosku już na etapie składania wniosku?

  • 14. Data: 2006-03-09 11:36:53
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Zaraz, zaraz - Ty złożyłeś wniosek i dostałeś odmowę czy też po prostu
    > uwierzyłeś kobiecie z mkiosku już na etapie składania wniosku?

    Wniosek został oceniony przez konsultanta i odrzucony. Odrzucony właśnie
    z powodu tego wpisu.

    Z poważaniem
    Juzek Kocimientka

  • 15. Data: 2006-03-09 12:06:14
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > Wniosek został oceniony przez konsultanta i odrzucony. Odrzucony właśnie
    > z powodu tego wpisu.

    Może zadzwoń i spróbuj złożyć wniosek jeszcze raz dodając kwit z Sygmy, że
    nic im nie jesteś winien? A "walkę" z Sygmę tak jak napisał Trzpion to swoją
    drogą powinieneś zacząć - w razie czego powinni Ci wyrównać stratę zaliczki
    spowodowaną ich błędem.

  • 16. Data: 2006-03-09 12:36:23
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

> [...]
    > danych osobowych. Cóż - najwyraźniej zaliczka na maszynę przepadnie chyba,
    > że uda mi się znaleźć na dniach bank który tym wpisem jednak się nie

    Tez mialem przeboje z BIKiem i proponuję tak:
    Weź pisemne zaświadczenie z tej SYGMY, ze:
    1. Spłacałeś kredyt regularnie,
    2 Spłaciłeś go w terminie i do końca.
    Z tym zaświadczeniem udaj sie do PTF bank, powinno zadziałać.
    www.ptfbank.pl

    Ty jako osoba fizyczna nie masz prawa do robienia wpisów/wypisów w BIK,
    więcej BIK sam z siebie tez nie moze dokonywać takich operacji. Jedynie
    bank, który Cie tam wpisał moze cofnąć/anulować/zmienić swój własny wpis.
    Wiec jeśli faktycznie wszystko spłaciłeś w całości i terminowo udaj sie na
    rozmowę OSOBISTĄ co najmniej z kierownikiem oddziału, a najlepiej z szefem
    działu windykacji lub jakimś dyrektorem i postrasz go komisją nadzoru
    bankowego i ewentualnym postępowaniem sądowym. Ci ludzie mają więcej
    wyobraźni i wiedzą co teoretycznie moze grozić bankowi za ustanowienie
    wadliwego wpisu do BIK, panienka z okienka czy na infolinii nie ma o tym
    pojęcia. Jeśli uda Ci sie taką ostrą rozmowę przeprowadzić, to jest spora
    szansa, ze w trybie natychmiastowym Twoje dane zostaną usunięte z BIKu.
    powodzenia!
    Taddy

  • 17. Data: 2006-03-09 14:34:22
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Adam Płaszczyca napisał(a):
    > ........Chciałem wziąć kredyt w mbanku bo tam mam konto firmowe i naprawdę
    spore
    > obroty na tym koncie. Ale ich to nie interesuje - jest wpis w BiK więc
    > nie mamy o czym rozmawiać :|

    Miałem podobną sytuację - WBK wpisał mnie do BIK, ponieważ źle zaksięgowali
    moje dwie raty spłaty kredytu, a w ich systemie wykazywało jakbym ich wogule
    nie zapłacił. Brałem kredyt w Multibanku (ta sama grupa finansowa co Mbank),
    była odmowa z powodu własnie wpisu w BIK. Ale po uzyskaniu pisemka z BZWBK,
    na którym napisał, że wpis jest bezzasadny i spowodowany błędem z ich strony
    bez problemu dostałem kredyt. Powinno się udac ;-)

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014

  • 18. Data: 2009-01-26 13:13:27
    Od: "goska_g" <niunia44.44@WYTNIJ_TOtlen.pl>

    TEN BANK TO PORAZKA!!!!bralismy laptopa na raty i po splaceniu jednej z nich
    splacilismy caly kredyt od razu i byloby wszystko ok gdyby nie to ze staramy sie
    teraz o kredyt mieszkaniowy i okazalo sie ze mamy raty do splacenia (a przez 10
    miesiecy nikt nas nie informowal z Sigmy ze cos jest nie tak)teraz chcemy to
    uregulowac i okazuje sie ze to jakies ubezpieczenie wysokosci 25zl,po wplaceniu
    okazalo sie ze kasa wplynela na stare konto a wiec wplacilismy poraz drugi ale juz
    120zl i dalej cos jest nie tak teraz ponoc znalazla sie jakas rata 150zl i trzeba
    wplacic a po godzinie okazalo sie ze ta rata jest wplacona ale nie zaksiegowana(czyli
    nastepne pare dni oczekiwan na zaksiegowanie...)kredyt mieszkaniowy czeka i
    wydzwaniaja do nas z banku a my nie mozemy nic zrobic!!!!!!!!co gorsze jak tylko
    chcemy rozmawiac z jakas osoba wyzej postawiona z Sigmy to nie mozemy ale tylko
    ewentualnie napisac skarge!!!!TO PARODIA!!!!staramy sie juz pol roku o kredyt
    mieszkaniowy i pol roku usilujemy rozwiazac problem z Sygma,ale rece opadaja....nic
    nie chca przefaksowac ani wyslac!pomozcie!

  • 19. Data: 2009-01-28 20:16:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "goska_g" <niunia44.44@WYTNIJ_TOtlen.pl> wrote in message

> [...]
    > z Sygma,ale rece opadaja....nic nie chca przefaksowac ani wyslac!pomozcie!

    Kurcze, jeżeli tak zarządzasz finansami, jak to opisałeś w powyższym poście,
    to lepiej dla banku, żeby wam nie dał tego kredytu. Powiedz co to za bank,
    jeśli jakiś mój to ich ostrzegę...

    k.