  • 1. Data: 2006-03-08 07:39:58
    Temat: brak przeszkod do zalozenia KW - wszystkie banki?
    Od: "emeriks" <p...@c...pl>

    witam,
    mam taki problem. zdecydowalem sie na kredyt hipoteczny, chce kupic
    mieszkanie spoldzielcze-wlasnosciowe i bank wymaga na zaswiadczeniu ze
    spoldzielni zapisu tego rodzaju "brak przeszkod do zalozenia KW" jednak w
    spoldzielni pan prezes robi z tego duzy problem tlumaczac sie, ze skoro
    mieszkanie nie ma jeszcze zalozonej KW to znaczy ze nie ma zadluzen i on nie
    widzi przeszkod do zalozenia takowej ksiegi jednak zapisac tego zdania na
    zaswiadczeniu nie chce :-)

    czy w kazdym banku wymagany jest taki wpis? czy moze tak spoldzielnia jest
    jakas dziwna?
    moze ktos wie jakimi argumentami mam przekonac pana prezesa? (nie mowie tu o
    "duzej czekoladzie")

    za wszelkie informacje z gory dzieki

    -----------
    emeriks

  • 2. Data: 2006-03-08 07:48:35
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    No to dziwny jakis ten Prezesunio !!!.
    Ja dostane ten papierek bez problemu. Może rzeczywiście chce żeby mu zycie
    osłodzić "czekoladką" jak za dawnych czasów :))

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    "Co to jest zła kobieta? Jest to rodzaj kobiety która nigdy sie nie
    sprzykrzy" - Oskar Wilde

  • 3. Data: 2006-03-08 08:44:36
    Od: "Kret" <m...@w...net.pl>

> [...]
    > nie
    > widzi przeszkod do zalozenia takowej ksiegi jednak zapisac tego zdania na

    Przecież to nie Prezes pisze zaświadczenia tylko pani Krysia, Dorotka czy
    inna, a ten buc ma to tylko podpisać. Może warto mu zadać pytanie czy chcąc
    być taki święty i walczyć z biurokracją banków nie uderza w dobro członków
    spółdzielni?
    Eeech, prezesi... Powodzenia :)

    --
    Pozdrawiam,