  • 1. Data: 2006-03-08 09:14:22
    Temat: dodatkowa KK w Citi - ale bałagan !!!
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Mam KK w Citi. Ok 1,5 miesiąca temu złożyłem telefonicznie wniosek o kartę
    dodatkową dla żony. W ten sam dzień Citi oddzwonił do żony, potwierdzili
    dane i......cisza.
    Mineło 2 tygodnie (karta miała być w ciągu max. 10 dni). Zadzwoniłem do Citi
    i usłyszałem, że przecież żadnego wniosku o kartę dodatkową nie składałem bo
    oni nie mają takiego wpisu w swoim systemie. Po długich poszukiwaniach
    znaleźli w systemie że ktoś (nie wiedzą kto) dzwonił od mojej żony w sprawie
    wyryfikacji danych ale nie wiadomo co się z tymi danymi stało (ładnie
    chronią dane osobowe).
    A najciekawsze jest to że wczoraj (mineło 1,5 miesiąca od tego czasu)
    przyszła pocztą karta dodatkowa dla żony :)
    oczywiście nie aktywowałem jej i główną pewnie też przeniosę do innego banku
    skoro Citi ma taki bałagan...

    Grześ