  • 1. Data: 2012-11-21 14:03:03
    Temat: Khedi Aghikoo wymienia karty
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dostałem dzisiaj nową, chociaż do końca ważności lukasowej jeszcze prawie
    dwa lata. Radzę uważać przy otwieraniu tego czegoś, żeby oka sobie nie
    wydziabać ;)

    AK

  • 2. Data: 2012-11-21 14:09:50
    Temat: Re: Khedi Aghikoo wymienia karty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> writes:

    > dwa lata. Radzę uważać przy otwieraniu tego czegoś, żeby oka sobie nie
    > wydziabać ;)
    ??
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    I'm meditating on the FORMALDEHYDE and the ASBESTOS leaking into my

  • 3. Data: 2012-11-21 14:20:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 14:09:50 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > ??

    No, chwytasz, drugą ręką łapiesz w zaznaczonym miejscu i ciągniesz, a tu
    siurprajz, bo wysuwa się także z drugiej strony :)

    AK