    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stałe zlecenie w BPH?!
    Date: 17 Feb 2004 10:15:59 GMT

    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> wrote:
    > Podepnę się do wątku. W oddziale nie potrafili mi powiedzieć czy
    > zlecenie zdefiniowane przez internet będzie płatne 1zł. Raczej się
    > skłaniali ku opinii że będzie bezpłatne - a tymczasem okazyje się że
    > skasowanli mnie na tą złotówkę - u was też? No i jak to w końcu jest?

    Przetestowane w praktyce:
    + Informacja o wykonanych zleceniach stalych pojawia sie w systemie
    z jakims dziwacznym opoznieniem - gdybym byl pewien ze to na pewno
    dziala, to inaczej bym na to patrzyl, ale tak to tylko cholera
    brala - szybo wycofalem sie z tej zabawy.
    + Zlecenia stale przelewow na konta zewnetrzne sa PLATNE 1 zl,
    na BPHowskie - nic.
    + Anulowanie zlecenia stalego NIE jest platne 10 zl;
    IMHO opis w TOiP jest mylacy - tak jak jest napisane, to bym
    zinterpretowal tak ze dla niepobrania 10 zl oplaty jest konieczne:
    a. wykonanie 3 platnosci + b. wykonanie anulowania via internet;
    w opisie jest slowko "oraz" a wyglada ze powinno byc "lub".

    --
    Jaroslaw Strzalkowski, Krakow