  • 1. Data: 2003-11-14 09:51:09
    Temat: Stałe obciążenie karty w PlusGsm
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_1.asp?color=8&sho
    w=5_formypl_mr1&ikona=5

  • 2. Data: 2003-11-14 10:46:25
    Temat: Re: Stałe obciążenie karty w PlusGsm
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:bp28id$q04$1@news.onet.pl...

    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_1.asp?color=8&sho
    w=5_formypl_mr1&ikona=5

    to juz lepiej polecenie zaplaty, przynajmniej 100 punktow w programie 5 plus
    wskoczy w miesiacu

  • 3. Data: 2003-11-14 14:44:29
    Temat: Re: Re: Stałe obci?żenie karty w PlusGsm
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_1.asp?color=8&sh
    ow=5_formypl_mr1&ikona=5

    >to juz lepiej polecenie zaplaty, przynajmniej 100 punktow w programie 5 plus
    >wskoczy w miesiacu
    no wlasnie... nie daja 100pkt? szkoda... a wlasnie chce obciazyc swoja
    karte kredyt. tj to mam w IDEI /a tam dostaje sie punkty za to/.

  • 4. Data: 2003-11-14 15:17:30
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    http://w3.plusgsm.pl/res/5_formypl_1.asp?color=8&sho
    w=5_formypl_mr1&ikona=5

    To jest kicha.
    W Erze od dawna obciążam kartę i większy wybór kart. Np. można obciążyć
    AmExa.

  • 5. Data: 2003-11-14 16:36:14
    Temat: Re: Re: Stałe obciążenie karty w PlusGsm
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >To jest kicha.
    >W Erze od dawna obciążam kartę i większy wybór kart. Np. można obciążyć
    >AmExa.
    no wyglada na to ze nic poza kredytowkami nie przejdzie, bo trza w
    salonie pokazac karte, wiec wirtul mbankowy nie, a ciekawe jak ta z
    inteligo, no tak ale to nie kredytowe :) ja na szczescie mam VC :)
    tylko zeby punkciki dorzucili w 5plus za to... ale moze to robia, trza
    sie dowiedziec /albo zaczna?/

  • 6. Data: 2003-11-15 04:07:56
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > no wyglada na to ze nic poza kredytowkami nie przejdzie, bo trza w
    > salonie pokazac karte, wiec wirtul mbankowy nie, a ciekawe jak ta z
    > inteligo, no tak ale to nie kredytowe :) ja na szczescie mam VC :)

    Eee....zapewne mistrzunio który to pisał nie zna się na kartach i powiela
    obiegowe prawdy rodem z kolorowych czasopism w myśl których każda karta
    wypukła musi być koniecznie kredytową. Przecież wiadomo, że chodzi nie tyle
    o wygląd karty, czy sposób jej rozliczania, lecz o zdolność do transakcji
    zdalnych; nie wymagających fizycznego użycia karty (MO/TO/IO). Tak więc,
    teoretycznie powinny hulać wszystkie netkarty, inteliga itp. Przeszkodą może
    okazać się ... personel w salonach firmowych Polkomtela, który na widok
    takiej netkarty siegnie po regulamin i wycedzi: I'm sorry ... A tak na
    marginesie, to jak sądzicie - w jaki sposób oni będą rozpoznawać te
    kredytówki / odróżniać je od obciążeniowych / debetowych ? I co z płaskimi
    kredytówkami ? Zaryzykuję twierdzenie, że wymienić i rozróżnić wszystkie KK
    występujace na polskim rynku mógłby bez większego problemu każdy stały
    bywalec tej grupy, ale pracownicy salonów Polkomtela ? Wątpię.
    Myślę, że już czas najwyższy, aby tak duże firmy jak Polkomtel przestały
    wypisywać bzdety w swoich ificjalnych dokumentach. Przecież przed napisaniem
    regulaminu wystarczyło skonsultować się z firmą, która to obsługuje, czyż
    nie ? Ech ....ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 7. Data: 2003-11-15 16:00:59
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inteligo, no tak ale to nie kredytowe :) ja na szczescie mam VC :)
    > tylko zeby punkciki dorzucili w 5plus za to... ale moze to robia, trza

    ja tam nie lubie i nie zgadzams ie aby ktokolwiek dostal zgode na obciazanie
    mojej karty. ja wole panowac nad kwota obciazenia i _czasem_ obciazenia..
    poza tym akurat w Dodac GSM jest na tle fajnie ze zaplacic karta mozna albo
    na ichniej stronie www albo dzwoniac do BOKu i przekazac dane
    "automatowi bialkowemu"

    pozdro
    SirmarK

  • 8. Data: 2003-11-17 09:56:58
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

> [...]
    napisaniem
    > regulaminu wystarczyło skonsultować się z firmą, która to obsługuje,

    Nie wiem jak w Polkomtelu, ale w PTC nie pokazujesz karty, tylko
    wypełniasz formularz, więc może VE z Inteligo zadziała.

  • 9. Data: 2003-11-17 10:39:50
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie wiem jak w Polkomtelu, ale w PTC nie pokazujesz karty, tylko
    > wypełniasz formularz, więc może VE z Inteligo zadziała.

    To samo jest w Idei i VE Inteligo działała (używałam dopóki nie przeniosłam
    obciążeń na rybę z mbanku).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-11-17 13:25:17
    Temat: Re: Re: Re: Stałe obci?żenie karty w PlusGsm
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >To samo jest w Idei i VE Inteligo działała (używałam dopóki nie przeniosłam
    >obciążeń na rybę z mbanku).
    w mbanku mi rowniez dzialala e-karta, jednak w salonie Idei nigdy nikt
    jej na oczy nie widzial; ale na tej stronce plusowej jest napisane ze
    trza pokazac im ta karte... wiec moze nie byc tak latwo ich przekonac!