  • 1. Data: 2003-11-13 22:21:26
    Temat: pytanko o kredyt hipoteczny....nie o bank :P
    Od: Tomasz Kalinowski <k...@k...gliwice.pl>

    witam,

    sprawa wyglada nastepujaco.....znajomi chcš sobie kupić mieszkanie w
    mieście X, ale posiadaja rownież mieszkanie w mieście Y. Na mieszkanie w
    mieście X chcš wzišźć kredyt hipoteczny ( 20 lat ), który chcš spłacić
    do dwóch lat za srodków uzyskanych ze sprzedaży mieszkania w mieście Y.
    Pytanie: czy w takim wypadku bank nie pobierze od nich dodatkowej opłaty
    za tak wczesnš spłatę kredytu, wiem, żę istniej coś takiego jak
    możliwość spłaty przed terminem, tylko nie orientuje się czy nie jest
    ustalony jest jakiś dolny limit czasowy do ktorego nie wolno spłacić
    kredytu, tak jak ma to miejsce w przypadku banków hipotecznych ( chyba 5
    lat ).
    Obecnie polciłem im ( wnikliwie czytajšc Grupę ;) ) Kredyt Bank i PKO
    BP....no chyba że macie jakieś inne sugestie ( ale to tak na marginesie
    bo w końcu nie o tym miało być pytanie :p ).

    pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2003-11-14 11:19:45
    Temat: Re: pytanko o kredyt hipoteczny....nie o bank :P
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kalinowski" <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustalony jest jakiś dolny limit czasowy do ktorego nie wolno spłacić
    > kredytu, tak jak ma to miejsce w przypadku banków hipotecznych ( chyba 5

    Nie ma przeciwskazan. Sam kupilem mieszkanie od goscia, ktory je obciazyl
    hipoteka, zeby kupic domek jednorodzinny (tez go obciazyl hipoteka). Ja je
    od niego odkupilem po 1,5roku od czasu jak gosc wzial kredyt i z tego co
    wiem nie wiazalo sie to dla niego z zadnymi dodatkowymi kosztami. Inna
    sprawa, ze mi zaden bank nie chcial udzielic kredytu na takie obciazone
    hipoteka mieszkanie. Ale na szczescie gosc mial kredyt w PKO BP co mnie
    satysfakjonowalo, wiec wzialem kredyt w tym samym oddziale i wszystko poszlo
    gladko (dyrektor oddzialu sam sobie wyrazal zgode na zdjecie hipoteki i
    obciazenie nowa).

    > Obecnie polciłem im ( wnikliwie czytając Grupę ;) ) Kredyt Bank i PKO
    > BP....no chyba że macie jakieś inne sugestie ( ale to tak na marginesie
    > bo w końcu nie o tym miało być pytanie :p ).

    Wlasnie, podobno miales nie pytac. :P

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia