  • 1. Data: 2003-11-13 22:39:48
    Temat: karta do platnosci przez net
    Od: "Kasia" <m...@p...pl>

    Witam!

    W jakim banku dadza mi kate zebym mogl zrobic zakupy ze sklepu internetowego
    np w meksyku z tym ze jestem studentem i nie posiadam stalych dochodow
    prosze o pomoc bo musze cos zamowic i spieszy mi sie dodam ze karta do
    zakupow w internecie mBanku nie dziala :(.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-11-13 22:52:23
    Temat: Re: karta do platnosci przez net
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bp11ap$7oi$...@a...news.tpi.pl,
    Kasia <m...@p...pl>:
> [...]
    > stalych dochodow prosze o pomoc bo musze cos zamowic i spieszy mi sie
    > dodam ze karta do zakupow w internecie mBanku nie dziala :(.

    Inteligo VE. Ale nie ma gwarancji, ze jakakolwiek polska karta zadziala.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-13 23:15:49
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2003 23:52:23 +0100, Robert napisal/a:

    > Inteligo VE. Ale nie ma gwarancji, ze jakakolwiek polska karta zadziala.
    albo dowalna karta perforowana(np. VC) nie oznacza to że jest to od razu
    kredytowa. choć obecnie coraz wiecej "Zwykłych" debetówek umozliwia takie
    operacje

    KrzysiekL

  • 4. Data: 2003-11-13 23:20:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "krzysiekL"

    > albo dowalna karta perforowana (np. VC) nie oznacza to że jest to od razu
    > kredytowa.

    AFAIR, karty perforowane to były w użyciu tak do lat siedemdziesiątych ;-)
    Potem to już dyski ...

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-11-13 23:42:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kasia napisał(a):

> [...]
    > prosze o pomoc bo musze cos zamowic i spieszy mi sie dodam ze karta do
    > zakupow w internecie mBanku nie dziala :(.

    W jakim sensie nie działa? Sam mam taką kartę po raz drugi już i działa bez
    problemu.

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2003-11-13 23:59:29
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > W jakim sensie nie działa? Sam mam taką kartę po raz drugi już i działa bez
    > problemu.

    A nawet jak nie działa, to często można jej pomóc, żeby zadziałała ;-)

  • 7. Data: 2003-11-14 00:04:24
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    LUZYTA <l...@g...pl> napisał(a):

    > A nawet jak nie działa, to często można jej pomóc, żeby zadziałała ;-)

    Propozycja mBanku:
    Jeżeli Twoja transakcja została odrzucona przez sklep internetowy sugerujemy
    wówczas skontaktowanie się ze sklepem i przesłanie odpowiedniej informacji,
    której treść zamieszczamy poniżej.
    "My card is for Internet and MOTO transactions only. If you do not process the
    transaction as an electronic commerce or MOTO merchant (with proper indicators
    in the authorisation request), my bank will decline the transaction. In other
    words, if you send the authorisation request as if it was a standard key
    entered transaction, there will be no approval. Please check if you process
    the transaction properly. Please contact k...@m...com.pl for any additional
    information."

  • 8. Data: 2003-11-14 08:54:49
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > albo dowalna karta perforowana(np. VC)

    Jakiś nowy rodzaj kart ;-) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-11-14 16:17:15
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2003 00:20:48 +0100, Bogdan B. napisal/a:

    > Użytkownik "krzysiekL"

    > AFAIR, karty perforowane to były w użyciu tak do lat siedemdziesiątych
    > ;-) Potem to już dyski ...
    ;) heh oczywiście chodziło mi o karty wypukłe (teraz dobrze mówię?:) ale
    heh:)

    KrzysiekL

  • 10. Data: 2003-11-14 19:56:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik LUZYTA <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp1668$mg9$...@i...gazeta.pl...

    > Please contact k...@m...com.pl for any additional
    > information."

    Ciekawe, czy ktokolwiek by odpowiedział, heh...