  • 11. Data: 2002-11-18 09:55:29
    Temat: Re: Splata kredytu studenckiego - problem
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > ??
    > KJ

    Widziałem wiele indeksów z powtarzaniem kolejnego semestru, ale jeszcze
    nigdy nie widziałem indesku z powtarzaniem całego roku - jestem ciekawy jak
    to wygląda?

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-11-18 10:11:56
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

    > I co masz w indeksie wpisane w takiej sytuacji w indeksie? Skoro wpisy w
    > indeksie są semestrami a nie latami.
    na pwr jest mozliwosc studiowania "bez wpisu na semestr"
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 13. Data: 2002-11-18 11:50:39
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:aragvh$di5$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Widziałem wiele indeksów z powtarzaniem kolejnego semestru, ale jeszcze
    > nigdy nie widziałem indesku z powtarzaniem całego roku - jestem ciekawy
    jak
    > to wygląda?

    A gdzie Ty sie uchowales, ze nie widziales rocznego rozliczenia?
    Wpadnij na spotkanie to Ci taki indeks pokaze :-)

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 14. Data: 2002-11-18 11:53:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3DD8BCEC.A4EF9FB6@go2.pl...
    > na pwr jest mozliwosc studiowania "bez wpisu na semestr"

    No to wiele wyjaśnia. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. A z tego wynika, że co
    uczelnia to obyczaj :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-11-18 12:02:16
    Od: KOmiX <m...@p...NOSPAM.pl>

    On 2002-11-17 17:46, Krzysztof Kowalski wrote:

    > I co masz w indeksie wpisane w takiej sytuacji w indeksie? Skoro wpisy w
    > indeksie są semestrami a nie latami.

    Z rozbrajajaca szczeroscia blondynki powiem "nie wiem" - nie widzialem
    jeszcze tego indeksu.
    Dostalem pieczatke w legitymacje (jedenasta - jak student medycyny),
    oczywiscie po zaplaceniu czesnego (takiego samego jak dla studentow IX
    semestru).

    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

  • 16. Data: 2002-11-18 14:42:02
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arant6$h93$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
    > "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message
    >
    > No to wiele wyjaśnia. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. A z tego
    > wynika, że co uczelnia to obyczaj :-)

    Nie tylko uczelnia, nawet mniejsza jej jednostka, która prowadzi dany
    kierunek (Wydzial a nawet Instytut). Wszystko zależy, czy tzw. "okresem
    zaliczeniowym" jest semestr czy rok.