  • 1. Data: 2002-11-14 14:02:55
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: kaska <A...@b...krakow.pl>

    interesuje mnie kredyt mieszkaniowy, czy zna ktos ciekawe oferty bankow w
    tym zakresie zwłaszcza dotyczące oprocentowania?

  • 2. Data: 2002-11-14 15:09:18
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: a...@p...onet.pl

    Czesc,

    > interesuje mnie kredyt mieszkaniowy, czy zna ktos ciekawe oferty bankow w
    > tym zakresie zwłaszcza dotyczące oprocentowania?

    Szczerze powiem, że nie jestem na bieżąco ale polecam stronę bankiera

    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/narzedzia/wyszukiwa
    rki/mieszkaniowe.html -
    wyszukiwarka kredytów

    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/

    Powinnaś tam znaleźć to co Cię interesuje

    Pozdrawiam,

    Adam Włodarczyk

  • 3. Data: 2002-11-14 19:48:46
    Od: kulka <k...@N...net>

    kaska <A...@b...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:ar0aef$r7f$1@flis.man.torun.pl:

    > interesuje mnie kredyt mieszkaniowy, czy zna ktos ciekawe oferty
    > bankow w tym zakresie zwłaszcza dotyczące oprocentowania?

    Gdybyś jeszcze powiedziała coś więcej, czy chcesz kredyt w walucie, czy
    w złotówkach, na ile lat, w jakiej kwocie to na pewno łatwiej byłoby coś
    doradzić

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 4. Data: 2002-11-15 16:33:29
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czesc,

    > Szczerze powiem, że nie jestem na bieżąco ale polecam stronę bankiera

> [...]

    Jest raczej do zupy. Nie potrafi pokazać kredytu na budowę domu wartości
    366000zł i 25lat, w euro.
    T.

  • 5. Data: 2002-11-16 10:50:08
    Od: t...@p...onet.pl

    > interesuje mnie kredyt mieszkaniowy, czy zna ktos ciekawe oferty bankow w
    > tym zakresie zwłaszcza dotyczące oprocentowania?

    Jeżeli w PLN, to jak już wielokrotnie polecałem na tej liście - w Kredyt Banku.
    Aktualne oprocentowanie WIBOR3M+1% (około 8,2%). Sam go wziąlem i jestem bardzo
    zadowolony. Inne banki, np.PKOBP dają gorsze warunki(patrz na dyskusje około
    tydzień temu). Kredytu w Euro lub USD nie polecam; różnice kursowe i
    prawdopodobne osłabienie złotówki (w dłuższym okresie jest to pewność). Jeżeli
    jednak w walucie to w CHF; opłaca się gdy oprocentowanie w granicach 2-3%.
    Pozdrowienia Tensor1.