  • 1. Data: 2004-01-29 23:56:37
    Temat: Spekulacje dot. KB SA - kto wie ?
    Od: "okapi2" <l...@k...net.pl>

    Czy "wróble coś ćwierkają" na temat połączenia Kredyt Banku SA z innym
    bankiem ? Jeśli tak to z jakim ?

    EWA

  • 2. Data: 2004-01-30 07:23:09
    Temat: Re: Spekulacje dot. KB SA - kto wie ?
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czy "wróble coś ćwierkają" na temat połączenia Kredyt Banku SA z innym
    > bankiem ? Jeśli tak to z jakim ?
    > EWA

    W ostatniej rozmowie (chyba Puls Biznesu) "Belgowie" stwierdzili, że chcą
    zwiększyć udział na polskim rynku do ponad 10% (aktualnie KB ma chyba około
    6%). To by sugerowało, że chcą coś kupić. Tensor1

  • 3. Data: 2004-01-30 11:41:23
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    około
    > 6%). To by sugerowało, że chcą coś kupić. Tensor1
    Moze mBank - popularny sie zrobil ostatnio...;-)
    A wiarygodnosc zaczyna mu sie wyrownywac z poziomem tego co proponuje KB
    S.A.

    Intryguje mnie w jaki sposob bank majacy 1,4mld rezerw jeszcze
    funkcjonuje...

    Pozdrawiam
    ŁG

  • 4. Data: 2004-01-30 19:28:32
    Od: "Manwe11" <m...@g...pl>

    Łukasz Góralczyk <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Intryguje mnie w jaki sposob bank majacy 1,4mld rezerw jeszcze
    > funkcjonuje...
    >
    > Pozdrawiam
    > ŁG

    To proste - Belgowie ładują kasę to interes kręci się dalej ...

  • 5. Data: 2004-01-31 15:02:25
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Manwe11" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To proste - Belgowie ładują kasę to interes kręci się dalej ...

    http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=3038&zaz
    nacz=kredyt%20bank

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2004-02-02 09:23:24
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Manwe11" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.nie.com.pl/main.php?dzial=akt&id=3038&zaz
    nacz=kredyt%20bank

    No tak.... nie ma to jak wiarygodny raport przygotowany przez ekspertów z
    NIE ;-) hahahahaha........ a za KB kolejne banki, hahahaha!!
    Arguss

  • 7. Data: 2004-02-02 10:12:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Arguss" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No tak.... nie ma to jak wiarygodny raport przygotowany przez ekspertów z
    > NIE ;-) hahahahaha........ a za KB kolejne banki, hahahaha!!

    Dla niektórych wszystko co potwierdza ich teorię będzie wiarygodne - nawet
    teksty z brukowca nt. bankowości.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-02 10:24:10
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Arguss" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dla niektórych wszystko co potwierdza ich teorię będzie wiarygodne - nawet
    > teksty z brukowca nt. bankowości.

    Masz rację Glenn :-) Ale niech mają tą satysfakcję, niech NIE nie odbiera im
    nadziei :-)

    Pozdrawiam,

    Arguss

  • 9. Data: 2004-02-02 22:44:48
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Z artykułu w "NIE" można dowiedzieć się, że KB choć jest idealnym kandydatem
    do upadłości raczej nie upadnie. Ściślej nie pozwoli mu upaść Krajowy Nadzór
    Bankowy i inne państwowe urzędy nadzorujące banki. Chodzi o to, że gdyby KB,
    mający 400 tys klientów upadł to bardzo spadłoby zaufanie do banków
    prywatnych (również tych solidnych). Tak więc upadłość KB byłaby nie na rękę
    bankom prywatnym i ich umocowanym politycznie szefom. Kto w takim razie
    uratuje KB? Myślę, że belgijski KBC Bank, tylko jak długo będzie pompował
    pieniądze do KB (kiedyś w końcu KBC się zniecierpliwi).

  • 10. Data: 2004-02-03 11:32:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uratuje KB? Myślę, że belgijski KBC Bank, tylko jak długo będzie pompował
    > pieniądze do KB (kiedyś w końcu KBC się zniecierpliwi).

    Po pierwsze - odpowiadaj kolego _pod_ cytowanymi fragmentami i wycinaj te
    zbędne.

    Po drugie - skoro spadłoby zaufanie do banków prywatnych, to rząd może się
    na to zdecydować, bo wtedy reklamować będą mogli PKOBP, które jest przecież
    państwowe ;]

    Pozdrawiam,
    Washko