  • 1. Data: 2004-01-29 23:59:55
    Temat: [mBank] Tylko spokojnie :) - sprawa techniczna
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    W pazdzierniku chcialem zaplacic za studia przelewem z mBanku i mi sie nie
    udalo.

    Numer konta odbiorcy mial normalnie 26 cyfr ale oprocz tego bylo dodatkwe 5
    (co, o ile to sie tak nazywa, chyba jest numerem subkonta - inną koncowke
    mialem do przelewu oplaty za studia, a inna do oplaty za indeks...)

    No i system nie akceptowal 31 cyfrowego numeru... mLinka nie umiala pomoc;
    dowiedzialem sie tylko ze system powiniem akceptowac do 35 cyfr i nie wie
    czemu nie dziala... Skonczylo sie wplata na poczcie...

    Idzie luty i nie wiem czy walczyc :) czy od razu uderzac na poczte.
    Czy ktos z was ma pozytywne doswiadczenia z przelewem na 31 cyfrowy nr
    konta...?

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-01-30 08:03:45
    Temat: Re: [mBank] Tylko spokojnie :) - sprawa techniczna
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kenny" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W pazdzierniku chcialem zaplacic za studia przelewem z mBanku i mi sie nie
    > udalo.

    Wszyscy mają filtry na mBank. :-D

    Ale do rzeczy. Jeśli miał to być numer w formacie NRB to jedynie może on
    mieć dokładnie 26 cyfr, bez odstępów i kresek.

    Jeśli miał to być numer nie NRB - może mieć więcej cyfr, ale wtedy musisz
    pamiętać o tym, że po numerze rozliczeniowym oddziału należy walnąć kreskę
    [po pierwszych ośmiu cyfrach] i nie ma tam cyfr kontrolnych. Wtedy mBank
    przyjmie przelew. Ale może zapodaj tutaj ten numer, będzie łatwiej, bo teraz
    to jak wróżenie z fusów. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-30 08:33:46
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>

    to jest konto UAM w BZWBK VI O/Poznan

    77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 (70312)

    (konto do wplat na inne cele rozni sie jedna cyfra sposrod tych dodatkowych
    pieciu na koncu)

    Z tego co pamietam mLinka probowala to wpisywac na rozne sposoby i nijak jej
    nie akceptowalo.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-01-30 08:46:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kenny wrote:[...]

    > to jest konto UAM w BZWBK VI O/Poznan
    >
    > 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 (70312)
    >
    > (konto do wplat na inne cele rozni sie jedna cyfra sposrod tych dodatkowych
    > pieciu na koncu)

    ????
    Hmm, wyglada na to, ze cię bezczelnie okłamali w UAM ;-)
    Wpisz 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 jako nr konta
    a w tytule (70312) + reszta

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 5. Data: 2004-01-30 08:49:12
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bvd4tc$ii1$...@g...uci.agh.edu.pl,
    Kenny <k...@t...pl>:

    > to jest konto UAM w BZWBK VI O/Poznan
    >
    > 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903 (70312)

    Numer subkonta musisz podac w tytule przelewu.

    Numer konta wpisujesz bez spacji:
    77109013620000000036017903
    Musi zadzialac.

    > (konto do wplat na inne cele rozni sie jedna cyfra sposrod tych
    > dodatkowych pieciu na koncu)

    UAM tak ma :(

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-30 08:53:44
    Od: "jerry" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pieciu na koncu)
    >
    > Z tego co pamietam mLinka probowala to wpisywac na rozne sposoby i nijak jej

    NRB może mieć tylko 26 znaków i ani kropeczki więcej. BZWBK już od dawna
    stosuje NRB, więc na pewno numer, który podałeś jest faktycznie NRB, a nie
    tylko z wyglądu ;) (niektóre "stare" numery mogły wyglądać jak nrb...)

    Być może trzeba podać ten dodatkowy numer w tytule przelewu - może jest to
    jakieś księgowe oznacznie, ułatwiające uniwerkowi rozpoznawanie tytułu wpłaty.

    Jeden numer NRB może być przypisany tylko do jednego konta (nie może mieć
    subkont), więc jeśli poprawnie przepiszesz to nie ma szans na pomyłkę. Dla
    pewności warto tylko w tytule przelewu podawać zawsze maksymalnie dużo danych -
    żeby nie było wątpliwości co do nadawcy.

    pozdrowienia,
    jerry

  • 7. Data: 2004-01-30 12:11:18
    Od: "Kenny" <k...@t...pl>