  • 1. Data: 2004-01-29 22:59:05
    Temat: Uwaga na klawiaturę bankomatu!!!
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Pomysłowość przestępców nie zna granic. Niedawno niemiecka policja rozbiła
    gang oszustów, którzy instalowali w bankomatach fałszywe klawiatury, które
    zapamiętują wprowadzony przez klienta kod PIN. Wiadomo, że tego rodzaju
    urządzania są przez oszustów wykorzystywane także w Polsce Zachęcam do
    obejrzenia zdjęć tak przerobionej maszyny.

    http://kartyonline.net/ciek.php?id=17

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-29 23:08:44
    Temat: Re: Uwaga na klawiaturę bankomatu!!!
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > Pomysłowość przestępców nie zna granic. Niedawno niemiecka policja rozbiła

    Tak dalej pójdzie to pojawią się nakładki na monitor ... hmm .. tylko czemu
    one miałyby służyć ?

    Może zamiast pobrać grosz , wyświetlą nam 2 odcinki bajki "Sąsiedzi" ...
    Będziemy tak zainteresowani tą wspaniałą bajką, że nie zauważymy, że
    złodzieje zabrali nam torebkę, buty , spodnie , i odjechali autem, którym to
    podjechaliśmy pod bankomat pobrać grosz ;) ...

    A tak poważnie ... Wszystkie te zdarzenia moim zdaniem uderzą w 2 grupy
    ludzi :

    W cymbałów, którzy nie zwrócą uwagi na to, że bankomat jest dziwny ... i w
    tą , która nie może się obronić - Słabo widzący ....

    Pozdrawiam i życzę kolorowych snów ... robię Zamknij systema ...

    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-29 23:12:55
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Pomysłowość przestępców nie zna granic.
    Mój wuj, który miał własnie zakładać konto, obejrzał sobie te fotki.
    Troszke wiekowy jest.
    Powiedział: "To już wole, żeby mnie normalnie ograbili. Może ryj
    zapamietam. Może go dorwe. Moze policjanci złapią. A tak? Człowiek się boi
    maszyny, bo to nowe jest, a teraz to już w ogole. A daj mi spokój z tymi
    bankomatami!"

    Moge sobe gadać o ubezpieczeniach itd, ale z niego człowiek ePienieżny juz
    nie będzie.

    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 4. Data: 2004-01-30 09:58:32
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 00:08:44 +0100, Stasio Podróżnik na L4 napisal/a:

    > Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    >
    > Tak dalej pójdzie to pojawią się nakładki na monitor ... hmm .. tylko
    > czemu one miałyby służyć ?
    po prostu bedą fikcyjne bankomaty powstawac:>........

    KL

  • 5. Data: 2004-01-30 16:02:20
    Temat: Re: Uwaga na klawiature bankomatu!!!
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > po prostu bedą fikcyjne bankomaty powstawac:>........

    To już grali. Następnym krokiem będzie fałszywy oddział banku. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 6. Data: 2004-01-30 19:48:48
    Od: e...@p...onet.pl

    Dla mnie to kolejny dowod wyzszosci "prywatnej inicjatywy" nad nieruchawymi
    instytucjami ;-)
    Jak widac przestepcy blyskawicznie doskonala technologie, a banki nie kwapia sie
    czegos zmienic (wiem, wiem, nie tak latwo by bylo przy obecnej skali).
    A przeciez glowne zrodlo problemu z kartami to archaiczna juz dzis technologia
    paska magnetycznego. Karty z procesorami nie moga jakos wejsc szerzej, o
    technikach biometrycznych (odcisk palca, wzor teczowki) identyfikacji zamiast
    PIN nie wspominajac.
    Pewnie i to nie byloby doskonale i daloby sie kiedys zlamac, ale znacznie
    trudniej. Ciekawe, moze przynajmniej wdrozenia doczekam :)

  • 7. Data: 2004-02-01 22:34:39
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Może w łeb ździelą.
    Mój Wuj też był niereformowalny.
    Ryja nie zapamiętał, bo ździelili od tyłu.
    Policjanci nie złapali, jedna banda.
    JaC