  • 1. Data: 2004-01-29 22:33:52
    Temat: Apple
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Ostatnio tak duzo tu o dostepie w Windows i Linuxie.
    Ja o jeszcze innym systemie: moj znajomy jest
    zagorzalym milosnikiem Apple'a - czy macie dla
    niego bank w Polsce z dostepem internetowym?

  • 2. Data: 2004-01-29 22:42:36
    Temat: Re: Apple
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ostatnio tak duzo tu o dostepie w Windows i Linuxie.
    > Ja o jeszcze innym systemie: moj znajomy jest
    > zagorzalym milosnikiem Apple'a - czy macie dla
    > niego bank w Polsce z dostepem internetowym?

    Mam iBooka (system X ) i z uzytkowanych przeze mnie banków wszystkie
    dzialaja. Sa to: mbank, inteligo, VW, Nordea, Lukas. Zarówno uzywajac IE jak
    i Mozilli czy Safari.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-29 22:54:20
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Mam iBooka (system X ) i z uzytkowanych przeze mnie banków wszystkie
    > dzialaja. Sa to: mbank, inteligo, VW, Nordea, Lukas. Zarówno uzywajac IE jak
    > i Mozilli czy Safari.

    Dzieki!!

  • 4. Data: 2004-01-31 18:52:25
    Od: T...@s...co.uk

    In article <bvc2as$6el$1@news.onet.pl>, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    > Mam iBooka (system X ) i z uzytkowanych przeze mnie banków wszystkie
    > dzialaja. Sa to: mbank, inteligo, VW, Nordea, Lukas. Zarówno uzywajac IE jak
    > i Mozilli czy Safari.

    Dodalbym jescze PeKaO SA (zarowno Eurokonto jak i PeKaO24). Ostatnio
    poprawili cos BPH i City i tez dzialaja (pod Safari).

    TA