  • 1. Data: 2012-10-13 23:20:30
    Temat: O przekrętach w PKO SA
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    O tym jak z banku PKO SA wyprowadzane są pieniądze do włoskiego
    właściciela
    http://gielda.onet.pl/pekao-sa-czyli-jak-panstwo-nad
    zoruje-nasze-banki,18727,5276638,prasa-detal

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-14 00:17:53
    Temat: Re: O przekrętach w PKO SA
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 października 2012 23:20:19 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
> [...]
    >
    > Zbyszek
    >
    > PGP key: 0x1E6680DF
    >

    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    A co dziwnego jest dla Ciebie w tym ze właściciel chce odebrac swoje "zyski"

  • 3. Data: 2012-10-14 02:16:44
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 13 Oct 2012 23:20:30 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > O tym jak z banku PKO SA wyprowadzane są pieniądze do włoskiego
    > właściciela
    > http://gielda.onet.pl/pekao-sa-czyli-jak-panstwo-nad
    zoruje-nasze-banki,18727,5276638,prasa-detal

    Nie PKO, tylko Pekao!
    Całkiem inny bank!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-10-14 04:28:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 1...@g...co

    : A co dziwnego jest dla Ciebie w tym ze właściciel chce odebrac swoje "zyski"

    A co dziwnego jest dla Ciebie w tym ze Kowalski chce dać Ci w mordę? ;)

    Ogólnie -- niepolskim bankom w Polsce nie wolno transferować
    zysków do ,,macierzy''. I już kiedyś wspominaliśmy tutaj (na
    grupie) o tym, że raczej trudno upilnować bankierów -- mogą
    przykładowo kupić sobie ,,stylowe'' krzesła :) ,,na wolnym
    rynku''... Jakby pilnować dziewictwa dziwek. ;)

    Po to są bankierami, aby mieć możliwość manipulowania szmalem.

    -=-

    Z czego żyją Szwajcarzy? Z naiwności innych ludzi -- z ,,tajemnicy
    bankowej''. I raczej żyją nieźle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-10-14 10:20:03
    Temat: Re: O przekrętach w PeKaO SA
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Chris94 napisał(a) :

    zoruje-nasze-banki,18727,5276638,prasa-detal

    > Nie PKO, tylko Pekao!
    > Całkiem inny bank!

    Masz mnie :-) Racja - Pekao SA.
    Ale i tak nie zmienisz w świadomości ludzkiej tak pisanej nazwy. Ona
    już weszła do ekosystemu ;-)
    Przy odrobinie uwagi da się odróżnić PKO SA od PKO BP. Choć ten
    pierwszy pisany nieprawidłowo źle wygląda na tej grupie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-10-14 18:00:35
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-14 10:20, Zbynek Ltd. pisze:

    > Przy odrobinie uwagi da się odróżnić PKO SA od PKO BP. Choć ten pierwszy
    > pisany nieprawidłowo źle wygląda na tej grupie.

    Się q.wa naucz. Nie PKO SA, tylko Pekao S.A.
    A PKO BP S.A., to inna firma, niemniej (a raczej: bardziej) dziadowska.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-10-14 22:01:57
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k5cluj$b86$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > PGP key: 0x1E6680DF
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie

    a w wywiadzie Andrzej Jakubiak mówił (polityka, 3-9 paź 2012 - nie mogę
    wkleić linka - polityka ogranicza dostępność archiwalnych tekstów):
    "Monitorujemy przepływy kapitałowe i nie notujemy wysysania z Polski
    pieniędzy do zagranicznych bankow-matek".
    I to tyle ze strony KNF. albo tak monitorują, albo tak notują...

    wracając do tekstu z linka:
    "Wypłata dywidend z zysków wypracowanych przez banki w Polsce to najlepszy
    przykład na to, że polscy klienci swoimi oszczędnościami wesprą kulejące
    zagraniczne instytucje finansowe."
    IMO manipulacja, bo bank wypłaca część zysku, czyli swojego kapitału, a nie
    oszczędności klientów.

    W 2008 125% zysku to dywidenda - czy to jest możliwe, żeby przeznaczyć zysk
    z tego roku i dodatkowo 25% więcej na wypłatę dywidendy? liczb nie
    sprawdzałem

  • 8. Data: 2012-10-15 14:37:01
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 13 Oct 2012 23:20:30 +0200, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > właściciela
    > http://gielda.onet.pl/pekao-sa-czyli-jak-panstwo-nad
    zoruje-nasze-banki,18727,5276638,prasa-detal

    PKO, Pekao, co za roznica...

    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie
    możliwości.]

    No wlasnie.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2012-10-15 18:46:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > PKO, Pekao, co za roznica...

    Zasadnicza tak zwana. Na ASCIgrupie był Lukasz Tyrala.

    "Lukasz Tyrala" ehlikb$agn$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Pies.

    Pies rasy ;) hiena? :)

    > .,_
    > _.) \
    > __ ,c` _` _`._,
    > (@/"`` C) `#&/)
    > \ . '` `.
    > `---`-. _.` `-.____ ___
    > `. ` '``'`` ``-.
    > \ \
    > \ . , \
    > \ ` ` ` ;
    > \ ` `, , ;
    > `. \ |__..-`-`\ / ;;
    > lt. |`| | \`. ( ;;
    > ,-,-' ; ,-,-' ;
    > -- --- -- -"-\,,/ --- -`-\,,/ ----- ---

    Trzeba by chyba nieco opuścić zadek, aby była hiena do końca. :)

    > noncoposmentis |,' '.| Pozdrowienia i do przeczytania...
    + @o2.pl \|.., ,..|/ Łukasz T. -- lt.
    + ([o )-(o ])

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-10-15 22:33:38
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    vvvvvv pisze:

    > W 2008 125% zysku to dywidenda - czy to jest możliwe, żeby przeznaczyć
    > zysk z tego roku i dodatkowo 25% więcej na wypłatę dywidendy?

    Możliwe, jeśli były niewypłacone zyski z lat ubiegłych.

    --
    MiCHA