  • 1. Data: 2012-10-14 12:18:29
    Temat: [Alior] Archiwalne oprocentowanie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy jakaś dobra dusza ma i mogłaby sie podzielić archiwalnymi tabelami
    oprocentowania rachunków i lokaty nocnej aliora (interesuje mnie okres
    od lipca 2010)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2012-10-14 21:10:10
    Temat: Re: [Alior] Archiwalne oprocentowanie
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 12:19:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Czy jakas dobra dusza ma i moglaby sie podzielic archiwalnymi tabelami
    > oprocentowania rachunkow i lokaty nocnej aliora (interesuje mnie okres
    > od lipca 2010)

    http://wayback.archive.org/web/*/http://www.aliorban
    k.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_i
    ndywidualni/tabela_oprocentowania.pdf

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 3. Data: 2012-10-14 21:54:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    quiris <l...@b...biz> writes:

    > http://wayback.archive.org/web/*/http://www.aliorban
    k.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_i
    ndywidualni/tabela_oprocentowania.pdf

    Dzięki. Ale brakuje co najmniej jednej.
    W linku http://web.archive.org/web/20101224071047/http://www
    .aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/
    klienci_indywidualni/tabela_oprocentowania.pdf
    jest 5%, a obecnie obowiązuje 4%.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2012-10-15 19:38:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Oct 2012 21:54:23 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > http://web.archive.org/web/20101224071047/http://www
    .aliorbank.pl/
    resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywi

    Ostatnio jak zmieniali oprocentowanie to się chwalili, że nie zmienili go
    od bodajże właśnie 2010 r. Zresztą właśnie znalazłem:

    "Zmianie ulegnie oprocentowanie lokaty nocnej, które od 1 listopada br.
    wynosić będzie 2% w skali roku. Jest to pierwsza zmiana wysokości
    oprocentowania lokaty nocnej od 2010 roku."

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-10-15 19:53:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > wynosić będzie 2% w skali roku. Jest to pierwsza zmiana wysokości
    > oprocentowania lokaty nocnej od 2010 roku."

    No właśnie. jakoś to słabo współgra.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Help stamp out Mickey-Mouse computer interfaces -- Menus are for Restaurants!

  • 6. Data: 2012-10-16 10:49:34
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:38:51 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > "Zmianie ulegnie oprocentowanie lokaty nocnej, które od 1 listopada br.
    > wynosić będzie 2% w skali roku. Jest to pierwsza zmiana wysokości
    > oprocentowania lokaty nocnej od 2010 roku."

    W PKO BP maja 0,1% jeszcze dluzej ;)

  • 7. Data: 2012-10-16 11:32:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > W PKO BP maja 0,1% jeszcze dluzej ;)

    Odpowiedź z alior banku:

    "
    Dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Uprzejmie informuję, że Bank nie
    udostępnia archiwalnych dokumentów.
    "

    No cóż, pozostaje mi złożyć reklamację, że lokatę nocną miałem
    oprocentowaną na 4% zamiast na 5 :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    I have had my television aerials removed. It's the moral equivalent
    of a prostate operation.
    -- Malcolm Muggeridge