  • 11. Data: 2012-10-16 01:01:27
    Temat: Re: SkyCash
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz
    > toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

    Niby tak, 99% ludzi nosi.
    Ale jak zgubisz, ukradną, rozładuje się, zepsuje itp...

  • 12. Data: 2012-10-16 12:11:25
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 23:11:26 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Nie znam czlowieka, ktory chodzilby gdziekolwiek bez telefonu ;) Oprocz
    > toalety oczywiscie - chodzi mi o wyjscie "poza dom".

    A jeszcze dodam że to że ludzie noszą telefony to nic nie znaczy.

    Telefon musi mieć co najmniej Javę, GPRS i te kilkaset kB RAM-u żeby udało się
    uruchomić na nim zainstalować, uruchomić SkyCash i wygenerować kod.

    Starsze telefony (nawet sprzed 7-8 lat) tych warunków nie spełniają.

  • 13. Data: 2012-10-19 21:44:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    s...@t...pl pisze:

    > były to groszowe wpłaty (po 10-20zł) a aplikacja się przydaje w przypadku ZTM, bo
    często kierowca autobusu nie ma biletów minutowych, nie ma automatu, kiosk nieczynny
    itp.

    A do się kupić dla kilku osób?

    --
    MiCHA

  • 14. Data: 2012-10-19 22:08:58
    Od: s...@t...pl

    W dniu piątek, 19 października 2012 21:46:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski
    napisał:

    > A do się kupić dla kilku osób?

    Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem.

  • 15. Data: 2012-10-21 01:14:49
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 03:11:25 -0700 (PDT), s...@t...pl napisał(a):
> [...]

    http://img.izismile.com/img/img4/20110427/640/when_y
    ou_forget_640_01.jpg

    :)

> [...]
    > Starsze telefony (nawet sprzed 7-8 lat) tych warunków nie spełniają.

    Nie rozumiem czemu nie załatwili tego kodami USSD - to obsłuży nawet telefon
    sieci ojca dyrektora...

    Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na
    zdefiniowane wcześniej hasło - choćby w sytuacji "dali mi w pysk, zabrali
    portfel kluczyki i komórę".

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 16. Data: 2012-10-21 13:40:48
    Od: s...@t...pl

    W dniu niedziela, 21 października 2012 01:21:00 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki
    napisał:

    > Inna sprawa że przydałaby się jakaś opcja ultra-awaryjnej wypłaty, na
    > zdefiniowane wcześniej hasło - choćby w sytuacji "dali mi w pysk, zabrali
    > portfel kluczyki i komórę".

    No i właśnie o tym pisałem nie raz.

    W Polsce NIKT takiej usługi nie świadczy.

  • 17. Data: 2012-10-21 14:35:08
    Od: s...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:25:27 UTC+2 użytkownik jerry . napisał:

    > Jakie macie doświadczenia? Od tygodnia idzie przelew, choć wg
    > regulaminu powinien dojść w ciągu dwóch dni. Nowy Amber Gold?

    A to przez dotpay/przelewy24 czy przelew na przydzielony numer konta?

    Z jakiego banku?

  • 18. Data: 2012-10-22 13:50:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Kwiatkowski napisał:
    > Przez mPay się dało, przez SkyCash - nie próbowałem.

    Przez mPay dalej mam wątpliwości - na pewno jest tak że mogę sobie kilka
    razy odpalić kod za bilet i będzie skasowane X biletów? Szkoda, że nie jest
    tak że np. wywołuję kod *145*1200115*<ilosc osob># - a może jest taka
    metoda? :)

    Jeszcze ciekawiej wygląda ich wyjaśnienie na stronie:

    "Istnieje możliwość zakupu biletów czasowych także dla osób towarzyszących w
    podróży.

    Sposób 1:
    Jeżeli chcesz kupić 1 bilet normalny i 1 bilet ulgowy, najpierw kup bilet
    normalny. Następnie zdefiniuj ulgę korzystając z menu w telefonie i wykonaj
    kolejną transakcję na zakup biletu - tym razem ulgowego.

    Sposób 2:
    Zdefiniuj ulgę przed rozpoczęciem podróży i zakup 3 bilety ulgowe w ramach
    jednej transakcji (cena 1 biletu normalnego w Warszawie jest równa opłacie
    za 2 bilety ulgowe). Kupując 3 bilety ulgowe 20-minutowe, w cenie 1 PLN
    każdy, wykonaj połączenie pod numer *145*220020*3# (cyfra 3 oznacza tu kwotę
    za bilety wyrażoną w PLN). "

    O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy
    państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę
    równą 1 biletowi normalnemu :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 19. Data: 2012-10-22 17:47:10
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-22 13:50, Jacek Osiecki pisze:
    > O ile pamiętam, bilet ulgowy 50% z reguły jest refundowany przez gminę czy
    > państwo, co oznacza że kasując 2 bilety ulgowe naciągamy gminę na kwotę
    > równą 1 biletowi normalnemu :)

    Ale za to przewoźnik jest do przodu... i pewnie dlatego jak zdarzy mi
    się kupić cały bilet u motorniczego/kierowcy to dostaję 2 ulgowe... i
    biznes się kręci...