  • 1. Data: 2003-07-02 18:48:06
    Temat: Czy doplacaja do przelewow
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    Moze ktos by mnie uswiadomil, ile nominalnie wynosi koszt wykonania przelewu
    pomiedzy rachunkami w roznych bankach, chodzi mi oczywiscie nie o prowizje a
    o to jakie bank ponosi koszty w zwiazku z przekazaniem kasy pomiedzy
    bankami - per przelew.
    Takie pytano z ciekawosci czy bank oferujac przelewy bez oplat doplaca do
    tych przelew, czy ich to nic nie kosztuje???

    POzdrawiam Fajas

  • 2. Data: 2003-07-02 18:50:31
    Temat: Re: Czy doplacaja do przelewow
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdv9ev$7n2$...@n...news.tpi.pl,
    micom.edu.pl <b...@m...edu.pl>:
> [...]
    > Takie pytano z ciekawosci czy bank oferujac przelewy bez oplat
    > doplaca do tych przelew, czy ich to nic nie kosztuje???

    Wiesz - zalezy co wliczac do kosztow przelewu, bo roznie mozna to liczyc.
    Oczywiscie kosztuje. Ktos kiedys policzyl kilkadziesiat groszy (ELIXIR),
    AFAIR.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-07-02 18:57:49
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl> wrote in message
    > Takie pytano z ciekawosci czy bank oferujac przelewy bez oplat doplaca do
    > tych przelew, czy ich to nic nie kosztuje???

    Po prostu bank zarabia na czym innym. Np. na kredytach, a zeby miec
    pieniadze na kredyty musi je zdobyc od klientow posiadajacych konta. I
    dlatego taki np. mBank czy LGnet nie pobiera prowizji za przelewy.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2003-07-02 19:05:57
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Takie pytano z ciekawosci czy bank oferujac przelewy bez oplat doplaca do
    > tych przelew, czy ich to nic nie kosztuje???

    Kosztuje bank 1 przelew mniej niz 1 cent USD

  • 5. Data: 2003-07-02 19:58:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Kosztuje bank 1 przelew mniej niz 1 cent USD

    he, he, he. A operacja wykonana w oddziale 1,07 dolara?
    W Banku kiedys pytali sie prezesw ile ich kosztuje jeden przelew.
    Pojawialy sie rozne sumy.
    Trzeba pamietac, ze bank placi KIRowi - to sa juz jakies kwoty.
    A 1 cent to sa bajki.

  • 6. Data: 2003-07-02 20:31:16
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Pojawialy sie rozne sumy.
    > Trzeba pamietac, ze bank placi KIRowi - to sa juz jakies kwoty.

    tak gdzies uslyszalem, chyba w mBanku na jakiejs konferencji....

  • 7. Data: 2003-07-02 20:35:49
    Od: "micom.edu.pl" <b...@m...edu.pl>

    > Trzeba pamietac, ze bank placi KIRowi - to sa juz jakies kwoty.
    > A 1 cent to sa bajki.

    No wlasnie a ile placi dla KIR, za kazda transakcje czy jakis abonament?

    Fajas

  • 8. Data: 2003-07-02 21:16:43
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdvfou$8m4$...@n...news.tpi.pl,
    micom.edu.pl <b...@m...edu.pl>:

    > No wlasnie a ile placi dla KIR, za kazda transakcje czy jakis
    > abonament?

    Ok. kilkadziesiat groszy podobno, ale to zalezy, z jakim wyprzedzeniem sie
    przesle dane - im pozniej, tym droszej.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-07-02 23:56:01
    Od: "Heinz Junior" <g...@g...nospam.pl>

    hmm, a jak by tak policzyć ile musi zapłacić ludziom, którzy to obsłużą, ile
    kirowi, ile za infastrukturę informatyczną, ile za papierek z
    potwierdzeniem, itd itp.
    podejrzewam że wyjdzie znacząco więcej niż jeden cent/przelew

  • 10. Data: 2003-07-03 07:18:46
    Od: p...@p...wp.pl (Pawel)

    "Robert" <s...@o...pl> wrote in message news:<bdvi4h$rpk$1@topaz.icpnet.pl>...
    > bdvfou$8m4$...@n...news.tpi.pl,

    > Ok. kilkadziesiat groszy podobno, ale to zalezy, z jakim wyprzedzeniem sie
    > przesle dane - im pozniej, tym droszej.

    od 15 do 60 groszy / przelew.

    pzdr

    Pawel