  • 11. Data: 2019-02-27 14:14:04
    Temat: Re: Santander wymienia karty przejęte z Deutsche Banku.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 27 lutego 2019 14:02:30 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Bo przecież zawarłem z bankiem umowę. A skoro drugi bank przejął mnie z
    > całym dobrodziejstwem inwentarza, to powinien dotrzymać umowy.

    A zapewne w umowie napisane jest, że bank może rozwiązać tą umowę z powodu "bo tak",
    jedynie zachowując 2-miesięczny termin wypowiedzenia.
    Albo i bez terminu, jeśli karcie kończy się ważność.
    Więc przeczytaj.

    Np. w umowie mojej "dożywotnio" bezpłatnej KK z citka tak mam - jak się bankowi
    zachce to mi ją może zamknąć z 2-miesięcznym terminem wypowiedzenia - i już.

  • 12. Data: 2019-02-27 15:10:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >A zapewne w umowie napisane jest, że bank może rozwiązać tą umowę z
    >powodu "bo tak", jedynie zachowując 2-miesięczny termin
    >wypowiedzenia.
    >Albo i bez terminu, jeśli karcie kończy się ważność.

    Umowa chyba nie byla terminowa, wiec mimo uplywu daty waznosci na
    karcie powinni przyslac nową, lub umowe wypowiedziec :-)

    >Np. w umowie mojej "dożywotnio" bezpłatnej KK z citka tak mam - jak
    >się bankowi zachce to mi ją może zamknąć z 2-miesięcznym terminem
    >wypowiedzenia - i już.

    Ale czy moze wprowadzic oplaty ? :-)

    A tak swoja droga ... niektorzy moga traktowac KK jako dlugoterminowy
    kredyt, i im sie te 2 miesiace moga nie spodobac.
    Szczegolnie ze City udziela limitu ... 3 miesieczna pensja, czy wiecej
    miesiecy po odjeciu srednich/minimalnych kosztow utrzymania ?

    J.