  • 1. Data: 2019-02-25 01:40:01
    Temat: Upsss... strzyżenie owiec
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    https://biznes.interia.pl/waluty/news/platnosci-tran
    sgraniczne-w-ue-poza-strefa-euro,2603721,1023#commen
    tsZoneList

    Jak poczytałem komentarze co ludziki wypisują, i ile płaca za przelewy
    to już wiem skąd takie kokosy banki robią na owieczkach ;)

  • 2. Data: 2019-02-25 12:23:41
    Temat: Re: Upsss... strzyżenie owiec
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ja się często zastanawiam, skąd te setki komentarzy pod głupimi artykułami, a na
    usenecie taki mały ruch - bo chętnie bym sobie więcej poczytał.
    Ale jak czasem poczytam te komentarze to jednak wybieram mniejsze zło i cieszę się,
    że dla takich idiotów postowanie jest za trudne.

  • 3. Data: 2019-02-25 16:35:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dawid Rutkowski pisze tak:

> [...]
    > więcej poczytał. Ale jak czasem poczytam te komentarze to jednak
    > wybieram mniejsze zło i cieszę się, że dla takich idiotów

    Znam taką gazetę gdzie już prawie nic się nie da skomentować.
    Wszystko jest moderowane. To takie cipy prowincjonalne nie
    dziennikarze. Trzęsidupy pierdolą głupoty o kotku co sraż zdjęła z
    drzewa. Nie daj buk zadać niewygodne pytanie.

    Ludzie a na usenecie hulaj dusza. Nie wiecie co macie.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2019-02-25 17:23:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > Ale jak czasem poczytam te komentarze to jednak wybieram mniejsze zło i cieszę się,
    że dla takich idiotów postowanie jest za trudne.

    Ale niektórzy piszą na grupach, mimo że nie ogarniają usenetu, na
    przykład nie potrafią cytować. I później ch... ich wie, o czym piszą, do
    czego się odnoszą. :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-02-25 17:31:09
    Temat: Re: [OT] Upsss... strzyżenie owiec
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-25 o 16:35, PiteR pisze:

    > Ludzie a na usenecie hulaj dusza. Nie wiecie co macie.

    Tyle tylko, że do usenetu trzeba mieć czytnik, bez niego się nie da.
    Politykujące bydło zaśmieca wszystko.
    Ja teraz coraz więcej korzystam z forów moderowanych. Jest to pewna
    niedogodność, ale ma tę przewagę nad usenetem, że hołotę wycina się
    natychmiast.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2019-02-25 18:03:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 17:31:11 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Tyle tylko, że do usenetu trzeba mieć czytnik, bez niego się nie da.

    Da się, jest google groups, sam tak korzystam.
    Zaketa - to samo na kompie i na tablecie.
    Wady też oczywiście są.

  • 7. Data: 2019-02-26 11:45:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Da się, jest google groups, sam tak korzystam.

    Ooo! No widzisz, jak to człowiek nie zna nowych możliwości...
    W jaki sposób filtruje się niechcianych użytkowników?

    > Zaketa - to samo na kompie i na tablecie.

    Przecież inaczej się nie da, z każdym czytnikiem masz to samo.

    > Wady też oczywiście są.

    Do tej pory wydawało mi się, że są wyłącznie wady. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2019-02-26 11:54:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 11:46:06 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Przecież inaczej się nie da, z każdym czytnikiem masz to samo.
    Te które na kompie przeczytasz po zalogowaniu się na tablet będą oznaczone jako
    przeczytane?

  • 9. Data: 2019-02-26 12:28:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-02-26 o 11:54, Kris pisze:

    > Te które na kompie przeczytasz po zalogowaniu się na tablet będą oznaczone jako
    przeczytane?

    A o tym nie pomyślałem.
    Pewnie dlatego, że tabletami to już nawet wnuki nie chcą się bawić, a ja
    korzystam wszędzie tylko z jednego laptopa podpinanego pod duże ekrany.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2019-02-26 13:11:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 26 lutego 2019 12:28:05 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > A o tym nie pomyślałem.
    > Pewnie dlatego, że tabletami to już nawet wnuki nie chcą się bawić, a ja
    > korzystam wszędzie tylko z jednego laptopa podpinanego pod duże ekrany.

    OMG, to czym się teraz wnuki bawią?
    A Ty tak ze sobą nosisz ten laptop?

    Tablet 7" jest niezastąpiony w domu, komputery włączamy o wielkiego dzwonu - ale
    oczywiście w robocie bez kompa się nie da.
    Odpisywać na tablecie też jest gorzej, ale krótki post da się napisać.

    Niestety filtrowania w google groups nie ma - pl.biznes.banki czy pl.misc.elektronika
    da się czytać, ale już pręgierz ciężko.
    A są jeszcze jakieś inne żyjące grupy godne czytania?