  • 391. Data: 2016-12-18 10:27:54
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-17 o 16:38, Krzysztof Halasa pisze:

    > I to było w czasach SYBIRu?
    > W ING czy w ING BŚ?

    ING BŚ

    > I to był dostęp przez Internet?

    Nie, wdzwaniany.

    --
    Pete

  • 392. Data: 2016-12-18 12:55:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Pete <n...@n...com> writes:

    > ING BŚ

    Wikipedia twierdzi, że ING BŚ powstał w 2001 r.
    Wtedy zdalny dostęp był już normą (choć raczej online, przez WWW).

    W czasach powszechnie używanego SYBIRu detal w ogóle nie miał takiej
    opcji.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 393. Data: 2016-12-18 23:06:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-18 o 12:55, Krzysztof Halasa pisze:

    > Wikipedia twierdzi, że ING BŚ powstał w 2001 r.

    Brawdopodobnie wtedy był to jeszcze BŚ, ING zrobił się później.
    http://archiwum.rp.pl/artykul/266587-Bank-Slaski-zdo
    bywa-rynek.html

    czyli udostępniony został ok 1999/2000

    > W czasach powszechnie używanego SYBIRu detal w ogóle nie miał takiej
    > opcji.

    No tak, pamiętam że homecash miał funkcję importu przelewów z pliku
    *.txt, które były w formacie semi-elixirowym

    --
    Pete