  • 1. Data: 2016-11-22 17:04:30
    Temat: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/mbank-przeg
    rywa-w-sadzie-zmienne-oprocentowanie-uniewaznia-kred
    yt/7k5x9w

  • 2. Data: 2016-11-22 17:43:58
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 17:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/mbank-przeg
    rywa-w-sadzie-zmienne-oprocentowanie-uniewaznia-kred
    yt/7k5x9w

    A nie mówiłem :-)

  • 3. Data: 2016-11-22 17:47:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/mbank-przeg
    rywa-w-sadzie-zmienne-oprocentowanie-uniewaznia-kred
    yt/7k5x9w

    W I instancji to sie nie liczy, podaj cos po apelacji.
    Poza tym ... a ma oddac we frankach, czy w zlotowkach ?
    Bo jak we frankach, to bank znow taki bardzo stratny nie bedzie ...

    J.

  • 4. Data: 2016-11-22 17:55:53
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-22 o 17:47, J.F. pisze:
> [...]
    > Poza tym ... a ma oddac we frankach, czy w zlotowkach ?
    > Bo jak we frankach, to bank znow taki bardzo stratny nie bedzie ...

    w PLN

    a.

  • 5. Data: 2016-11-22 18:40:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 17:55, Artur Miller pisze:
> [...]

    Czy w tych sądach pierwszej instancji sądzą debile? :-)

    Ciągle się słyszy że ich wyroki są zmieniane :-)
    Albo debile albo prawo do du... że można go tak różnie stosować
    Nie wiem co gorsze :-)

  • 6. Data: 2016-11-22 20:13:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy w tych sądach pierwszej instancji sądzą debile? :-)
    >Ciągle się słyszy że ich wyroki są zmieniane :-)

    Czytajac niektore uzasadnienia z apelacji mozna by dojsc do takiego
    wniosku
    ("sad I instancji niewlasciwie ustalil stan faktyczny ...")

    Tak czy inaczej - niemal na pewno apelacja bedzie, i sprawa sie
    odwlecze.

    >Albo debile albo prawo do du... że można go tak różnie stosować
    >Nie wiem co gorsze :-)

    No coz, masz tu znakomity przyklad.
    Prawa w kwestii kredytow walutowych specjalnego nie bylo, a wiec co
    nie jest dozwolone to jest dopuszczone ... a teraz tonacy brzytwy sie
    chwyta.

    Jakos tak przez pare lat nikt nie protestowal, nawet "poszkodowani",
    ze kurs franka spada ...

    Choc oczywiscie co do pewnych zapisow mozna by miec watpliwosci, ale
    czy nie nalezalo wtedy odmowic podpisania takiej UMOWY ?

    J.

  • 7. Data: 2016-11-22 20:42:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-22 o 20:13, J.F. pisze:
    > Tak czy inaczej - niemal na pewno apelacja bedzie, i sprawa sie odwlecze.

    A ja jakoś odnoszę wrażenie że w tej drugiej instancji to już lobbing
    pokazuje swoje macki i wyrok jest taki jak trzeba. Pierwszą się nie
    przejmują. Ale mogą nie dać rady bo ludzie zaczynają czytać i rozumieć
    to polskie prawo bankowe :-)

  • 8. Data: 2016-11-22 21:56:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś się pojawił pierwszy niestalinowski sędzia.
    Później drugi, później trzeci, i było coraz lepiej rok za rokiem tak gdzieś do
    czerwca 1989 roku...

    -----

  • 9. Data: 2016-11-22 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jakos tak przez pare lat nikt nie protestowal, nawet "poszkodowani",
    > ze kurs franka spada ...

    Frankowicze nie protestowali, bo było tak, jak banki obiecały. Wiec czemu
    mieliby.
    Banki nie protestowały bo czekały... To nie był zakład na rok czy dwa ale
    na 20-30 lat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 10. Data: 2016-11-23 02:58:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    > milczysz." Nina Liedtke

    Książka głosi cudze, ale zazwyczaj [co do zasady?] nie ponosi konsekwencji.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'