  • 1. Data: 2002-03-06 09:16:37
    Temat: SPRZEDAM MONITOR 17",gwarancja
    Od: "Gorgi" <g...@g...pl>

    Sprzedam Monitor SAMSUNG SyncMaster 700 IFT na gwarancji,całkowicie sprawny
    nie naprawiany,kupiony 1.10.2001 (gwarancja na 3 lata).Dokładna specyfikacja
    modelu pod adresem: http://www.samsung.com.pl/produkty/sm700ift.php
    5 miejsce CHIP POWER!
    ---------------------------
    g...@g...pl

    GG 3048992

  • 2. Data: 2002-03-06 09:44:24
    Temat: Re: SPRZEDAM MONITOR 17",gwarancja
    Od: "Bolek" <b...@h...com>

    Użytkownik "Gorgi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sprawny
    > nie naprawiany,kupiony 1.10.2001 (gwarancja na 3 lata).Dokładna
    A co wypłaca pieniądze jak bankomat?

  • 3. Data: 2002-03-06 13:37:06
    Od: "Czarny" <a...@s...com>

    > A co wypłaca pieniądze jak bankomat?

    nie :) ja myślę że to jest wersja z oprocentowaniem progresywnym !