  • 1. Data: 2002-03-06 09:27:39
    Temat: Do klientow mBanku
    Od: "Tomek_G" <t...@p...edu.pl>

    Rozwazam mozliwosc zalozenia konta w tym banku, prosze o opinie.
    Jestem w tej chwili klientem epkobp i juz nie mam sily do tego g...

    Na strone mBanku znalazlem informacje, ze oplata za poinformowanie mnie o
    debecie powstalym na rachunku kosztuje 15zł.
    Mam pytanie czy gdy tylko zrobie maly minus odrazu wysylaja informacje za
    ktora place 15? Czy dopiero gdy debet nie jest wyrownywany przez jakis
    okres.
    W innych bankach mozna robic debet dopuszczalny liczac sie tylko z wiekszym
    prcentem.
    Jak jest w mBanku?
    Z gory dziekuje za informacje.

  • 2. Data: 2002-03-06 10:21:50
    Temat: Re: Do klientow mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > okres.
    > W innych bankach mozna robic debet dopuszczalny liczac sie tylko z

    Jesli nie masz kredytu w koncie to bardzo trudno postarac sie o debet (i to
    raczej rtzeba sie mocno starac, zeby go zrobic).
    Nie zastanawiales sie nad Multibankiem? Tam daja debecik na podstawie
    historii z innego banku - i juz po problemie.

  • 3. Data: 2002-03-06 10:47:25
    Od: "Tomek_G" <t...@p...edu.pl>

    A maja prowizje za wyplaty w Euronecie?

  • 4. Data: 2002-03-06 11:01:37
    Od: "hosi" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek_G" <t...@p...edu.pl> napisał w wiadomości

    > A maja prowizje za wyplaty w Euronecie?

    nie

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 5. Data: 2002-03-06 11:03:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie

    I nawet chyba nie maja prowizji z VC debetowej? To akurat jest chyba
    ewenementem... Ja np. musze debetowke VC + maestro nosic - bo jak kiedys mi
    kasa byla potrzebna to mi 5 zl pobrali :(((

    I tak uwazam, ze najlepszy pod tym wzgledem jest Fortis.
    Gdyby jeszcze dawali charowki do e-pakietu :))

  • 6. Data: 2002-03-06 17:03:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Nie zastanawiales sie nad Multibankiem? Tam daja debecik na podstawie
    > historii z innego banku - i juz po problemie.

    A widziales jaka jest prowizja za przekroczenie debetu w Multi ??? Tylko nie
    wiem za bardzo jak to sie liczy :((( Czy ta sama prowizja jest tez za
    przekroczenie linii kredytowej ?
    pzd

  • 7. Data: 2002-03-06 19:53:32
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > wiekszym
    >
    > Jesli nie masz kredytu w koncie to bardzo trudno postarac sie o debet (i to
    > raczej rtzeba sie mocno starac, zeby go zrobic).

    debetową cieżko.
    a chargową łatwiej już

  • 8. Data: 2002-03-06 20:41:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > debetową cieżko.

    > a chargową łatwiej już
    Szczegolnie ze w Multi nie ma chargowej :((

  • 9. Data: 2002-03-07 13:37:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    debetową cieżko.

    poprawki:)))