  • 1. Data: 2002-03-06 07:45:40
    Temat: EzyDVD i VISA Electron Inteligo -- rozwiązanie
    Od: Marcin Sochacki <w...@n...bg.univ.gda.pl>

    Witajcie,

    Jak pewnie wielu z Was próbowałem tam kupować i niestety pierwsza próba się
    nie powiodła:
    --- ciach ---
    Unfortunately your credit card was declined when processing the order below.

    The reason could be that you have either given us incorrect card details,
    or there are insufficient funds in your account. We suggest that you check
    with your bank, for any possible causes.
    --- ciach ---

    Ale... wysłałem maila "błagalnego" z dokładnym wyjaśnieniem czym się różni TEN
    Electron od innych, którymi nie można faktycznie kupować na sieci.

    Jakież było moje zdziwienie, gdy po kilkunastu godzinach (wynikających pewnie
    z różnicy czasu) otrzymałem prywatną odpowiedź od jednego z pracowników:
    --- ciach ---
    Hi Marcin,

    I can confirm that your order has gone through okay now, so feel free to use
    your electron card for purchasing DVD's through our site.
    --- ciach ---

    To była jedna z milszych wiadomości jakie ostatnio otrzymałem :)
    Panie i Panowie! EzyDVD jak dla mnie rzondzi :)

    Wanted

    P.S. Mam nadzieję, że kolejne zakupy z naszej strefy geograficznej przyjmą już
    bez dodatkowych wyjaśnień...

  • 2. Data: 2002-03-06 08:13:21
    Temat: Re: EzyDVD i VISA Electron Inteligo -- rozwiązanie
    Od: "Seba Piecuch" <p...@f...pl>

    Czy dobrze rozumiem, można płacic Visą Elektronem np lukas Banku lub PKO BP?

    Użytkownik "Marcin Sochacki" <w...@n...bg.univ.gda.pl> napisał w
    wiadomości news:3C85C924.AEC461D2@nospam.bg.univ.gda.pl...

    ---

  • 3. Data: 2002-03-06 08:19:42
    Od: Marcin Sochacki <w...@n...bg.univ.gda.pl>

    Seba Piecuch wrote:
    > Czy dobrze rozumiem, można płacic Visą Elektronem np lukas Banku lub PKO BP?

    Bardzo wątpię, bo Inteligo jest jednym z nielicznych banków, które uaktywniły
    taką możliwość dla VE (opcja jest przewidziana w "stadardzie" ale niezalecana,
    większość banków zatem tego nie udostępnia).

    Wanted

  • 4. Data: 2002-03-06 09:11:24
    Od: "Krzysztof" <K...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Sochacki" <w...@n...bg.univ.gda.pl> napisał w
    wiadomości news:3C85D11E.AB6D7134@nospam.bg.univ.gda.pl...
> [...]
    niezalecana,
    > większość banków zatem tego nie udostępnia).

    A co z kartą Visa Electron BPH ??

  • 5. Data: 2002-03-06 09:59:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof"
    PKOBP

    > A co z kartą Visa Electron BPH ??

    nie nadaje sie do internetu, teoretycznie.
    - praktyczne testy w stosunku do kilku bankow wykazaly kiedys
    ze VE potrafi zadzialac w internecie
    *** blad ***