  • 31. Data: 2016-09-09 02:04:40
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 57d1ec8a$0$15187$6...@n...neostrada.pl

    > Podobno SKOKI maja swoje "intymne" prawa i mogą perfidnie urządzić człowieka na
    swój sposób (ściśle tajny).

    Masz na myśli członkostwo, pisząc o intymności? ;)

    Kasy miały kiedyś odrębne warunki -- podobnie z rolnikami.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 32. Data: 2016-09-09 02:09:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" nqrqre$eij$...@n...news.atman.pl

    > Chyba wykreślił.

    Jaka różnica? ;) Ważne, że rozliczono się z opozycją,
    choć niestarannie, skoro dopiero teraz Miller odpadł...

    w związku ze zniknięciem z projektu nowelizacji ustawy wyrażenia ...lub
    czasopisma).
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandra_Jakubowska
    http://cdn4.se.smcloud.net/t/photos/118987/aleksandr
    a_jakubowska.jpg
    http://www.se.pl/aleksandra-jakubowska,1690/

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 33. Data: 2016-09-09 09:09:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 9 Sep 2016 00:19:20 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > "Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że pierwotnie projekt rządowy
    > nie przewidywał wyłączenia SKOK-ów. Zostało ono wprowadzone na
    > etapie prac parlamentarnych".

    W rządzie też są ludzie i mają prawo o czymś zapomnieć, ale na szczęście
    Biuro Polityczne na Nowogrodzkiej czuwa i naprawia błędy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 34. Data: 2016-09-09 12:42:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >choć niestarannie, skoro dopiero teraz Miller odpadł...

    > w związku ze zniknięciem z projektu nowelizacji ustawy wyrażenia

    Z tym ze dalej opierajac sie tylko na wiki
    https://pl.wikipedia.org/wiki/(%E2%80%A6)_lub_czasop
    isma

    "Po rozpoczęciu prac sejmowej komisji śledczej w sprawie afery Rywina
    rząd Leszka Millera zrezygnował z wprowadzenia tej nowelizacji pod
    obrady Sejmu, tak że nigdy nie weszła w życie ani w formie z wyrazami
    "lub czasopisma", ani bez nich."

    To rozumiem, ze opisywane zmiany mialy miejsce jeszcze w rzadzie, na
    etapie projektu rzadowego.
    To troche inny przypadek niz przerobic w Sejmie.

    Projekty rzadowe o ile pamietam podlegaja zatwierdzeniu przez rzad,
    wiec ciekaw jestem czy te przerobki mialy miejsce po tym
    zatwierdzeniu, czy przed ... gdzie w zasadzie mozna by traktowac jako
    normalne prace projektowe.
    Ale nie az tak ciekaw, aby sie przez jakies megabajty raportow
    przedzietac.
    A stop - "W pierwotnej, przyjętej przez rząd redakcji projektu
    ustawy", czyli chyba juz po zatwierdzeniu.

    Ale tak czytam dalej ... najpierw bylo "dziennika lub czasopisma",
    potem "lub czasopisma" skreslono, potem przyszedl Rywin do Michnika
    no ale on mogl mu sprzedac skreslenie "dziennika".
    Michnik nie zaplacil, za to sprawa stala sie glosna, i rzad przywrocil
    "lub czasopisma", co w sumie bardziej dotyczylo konkurencji Michnika
    niz jego samego.

    Wychodzi na to, ze trzeba by bylo sprawdzic kogo Rywin wczesniej
    odwiedzal ... a moze nie Rywin ?

    A to i tak tylko projekt, ktory mogl byc jeszcze w Sejmie w dowolna
    strone przerobiony.
    Szczegolnie, ze rzad Millera stal sie wkrotce mniejszosciowy ...

    J.

  • 35. Data: 2016-09-09 13:38:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57d2922b$0$12557$6...@n...neostrada.pl

    > Szczegolnie, ze rzad Millera stal sie wkrotce mniejszosciowy ...

    Właśnie dlatego stał się mniejszościowy.

    -=-

    Kiedyś brak słów 'lub czasopisma' doprowadził ludzi do cel więziennych,
    a rząd -- do upadku, ale teraz Sąd Okręgowy w Białymstoku nie widzi
    problemu w zastąpieniu 'plusa' 'minusem'. :)

    Cóż za merytoryczność i zgodność z Konstytucją! ;)

    [JF też nie widzi problemu w tym zastąpieniu czy w orzeczeniu sądu,
    z którego wynika, że 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'
    to (fachowo rzecz ujmując) po prostu 'prawowypukła skolioza kręgosłupa';
    białostocki SO gubi nie tylko pojedyncze słowa -- gubi też całe dokumenty,
    lub je odrzuca w ciemno, co zapewne jest zaKODowane w Konstytucji]

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-09-10 16:11:41
    Od: d...@g...com

    użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
    > http://www.pb.pl/4628025,52257,dluznik-ukryje-sie-w-
    skok-u

    Gdzie było Peło do tej pory skoro niektóre banki oferowały
    konto bez Ognivo znany i ceniony recenzencie wszechrzeczy?

    http://www.najlepszekonto.pl/anonimowe-konto-bankowe

  • 37. Data: 2016-09-10 16:21:05
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników (czyli rezerwat przepisów jak za rządów PO)
    Od: d...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > SKOKi finansowały media niepokorne jeszcze za czasów okupacji Tuska, więc
    > teraz po prostu dostają to, co im się słusznie należy.

    A kto finansowal tefaueny, i jak powstała ITI
    Mariusz Walter TW ,,Mewa" i Jan Wejchert, jako TW ,,Konarski".

    Kliknij w obrazek, najlepiej w ten lewy i prawy:
    https://twitter.com/cezarygmyz/status/76739500612668
    2112?lang=pl

    Idzie ogarnąć, czy wytłumaczyć?

  • 38. Data: 2016-09-11 07:01:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/10/2016 11:21 PM, d...@g...com wrote:

> [...]
    > Mariusz Walter TW ,,Mewa" i Jan Wejchert, jako TW ,,Konarski".
    >
    > Kliknij w obrazek, najlepiej w ten lewy i prawy:

    Wytłumacz, bo nie widzę związku.

    Oczywiście same sensacje Gmyza opierają się na bzdurze:

    Biorąc pod uwagę, że dywidendy wypłaca się z zysku netto
    uzyskanego w poprzednim roku księgowym

    Bzdura, bo dywidendy równie dobrze można sobie wypłacić za poprzednie 5
    czy 10 lat...

    i że z reguły wysokość
    wypłacanych dywidend nie przekracza 50% zysku netto (...)

    ...kolejna bzdura, bo dywidenda w tym roku może wynieść np. 400% zysku z
    poprzedniego roku, czy 90% zysku z poprzednich trzech lat.

    Widocznie Gmyz pomylił praktykę spółek *giełdowych* z praktyką spółek
    celowych i niegiełdowych, o których najwyraźniej nie ma zielonego pojęcia.

    Późniejsze rozważania na temat związku kapitałów firmy z jej zyskami
    równie bzdurne.

    U nas w kraju jest masa spółek z o.o., których kapitał wynosi 5000 zł, a
    które osiągają milionowe zyski - bo taka jest rola tych spółek
    (firma-matka dla innych spółek).

    A wracając do tematu - TVN zbankrutowało, i jego dłużników spłaca
    Bankowy Fundusz Gwarancyjny, czy co miałeś na myśli?

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 39. Data: 2016-09-11 07:04:21
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/10/2016 11:11 PM, d...@g...com wrote:
    skok-u

    > Gdzie było Peło do tej pory skoro niektóre banki oferowały
    > konto bez Ognivo znany i ceniony recenzencie wszechrzeczy?
    >
    > http://www.najlepszekonto.pl/anonimowe-konto-bankowe

    Poczytaj o historii systemu Ognivo i jego stopniowym wdrażaniu, to twój
    spisek ci się wyjaśni.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 40. Data: 2016-09-11 14:20:09
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...example.com> napisał w

    Te plecy mają nawet nazwiska.

    > To jest jedno - ale tez zmiana wymaga odpowiedniego programu.
    > Duze banki z komornikami wspolpracowaly od dawna, w innych trzeba to
    > dopiero wprowadzic.
    >
    > A to sa pieniadze i czas.
    >
    > Trzeba by sie z procesem legislacyjnym zapoznac, kto prosil, z kim rzad
    > konsultowal, kto poprawke zglosil, jak uzasadnil ..

    Często jest tak, że nie trzeba prosić - chwilowy decydent domyśli się o co
    chodzi... Chociażby po to by się zasłużyć.
    Np. w wielu redakcjach wbrew pozorom naczelny nie musi wydawać poleceń
    aby artykuł na jakiś temat lub o kimś powstał. I to w odpowiednim tonie.
    Podwładni sami odgadną życzenia. Zresztą wiedzą do jakiej redakcji
    poszli i jakie są oczekiwania.
    "policmajster powinność swej służby zrozumiał..."

    Arek