  • 41. Data: 2016-09-11 14:49:11
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników (czyli rezerwat przepisów jak za rządów PO)
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:anfi+7iskdvsaaf-g984@buntownik.pl...

    > Jak to ma być przez pierwsze kilka lat (<3) działania tej procedury to
    > _może_ to ma jakiś tam sens "nie polityczny" [przetrenowanie "na
    > większych"]
    > i jakoś tam to ujdzie. Jeśli i ta "nierówność" miałaby zostać na bardzo
    > długo to jakie są szansę PiS na pobicie świeżutkiego rekordu 2 kadencji
    > PO?

    Pocztą zawsze jest trochę dłużej - wieksza szansa by zdążyć trochę rachunek
    wyczyścić. Niektórych skłoni to do zakładania rachunków w SKOKu a nie w
    banku.
    Od razu przypomina mi się decyzja by socjal "na dziecko" (500zł) był wolny
    od
    zajęcia komorniczego. Kilkoro dzieci i można żyć nie płacąc zobowiązań.
    Jakoś to się dziwnie łączy... Ciekawe co następne.

    Arek

  • 42. Data: 2016-09-14 09:40:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co temu winne dzieci? Mają nie jeść?

    -----

  • 43. Data: 2016-09-14 09:57:46
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/14/2016 04:40 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > A co temu winne dzieci? Mają nie jeść?

    "Pan Bóg dał dzieci, ale Pan Bóg dzieci nie utrzyma" jest dość
    uniwersalne i ma zastosowanie nie tylko w Afryce.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 44. Data: 2016-09-14 09:58:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 09:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > A co temu winne dzieci? Mają nie jeść?

    To może od razu przepis - kto ma dzieci, nie musi płacić długów.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2016-09-14 10:10:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 września 2016 09:59:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2016-09-14 o 09:40, ąćęłńóśźż pisze:

    > To może od razu przepis - kto ma dzieci, nie musi płacić długów.
    Ale chyba większość zasiłków i dodatków jest wyłączona z egzekucji komorniczej to i
    niby czemu z 500+ miałoby być inaczej

  • 46. Data: 2016-09-14 10:29:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ciekawe, z czyjej pracy były/są/będą emerytury dla bezdzietnych.
    Czyje dzieci w wojsku i policji bedą pilnowały bezdzietnych staruszków.
    Czyje dzieci będą tych bezdzietnych leczyć i wycierać im zupę z brody.
    I dlaczego małodzietne Niemcy ściągają do siebie tyle arabskich dzieci.
    I dlaczego tzw. "wierzyciel" wcisnął tzw. "dłużnikom" aż tyle do późniejszego
    oddania.

    -----

  • 47. Data: 2016-09-14 13:19:56
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/14/2016 05:29 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ciekawe, z czyjej pracy były/są/będą emerytury dla bezdzietnych.

    Spytaj księdza i napisz, co ci powiedział. Bo z tej watykańskiej firmy w
    Polsce jest około 60 tys. bezdzietnych, jeśli wliczyć wszystkich księży,
    biskupów, a pewnie z 90 tys, jeśli w to wliczyć zakonników i siostry
    zakonne.

    Dla porównania - w całej Polsce jest ok. 90 tys. górników.

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/po
    datki-kosciola-chcialbys-placic-tylko-236,78,0,16315
    66.html

    Podatki Kościoła. Chciałbyś płacić tylko 236 zł rocznie? Zostań
    księdzem

    Jednocześnie fundacje i firmy kontrolowane przez Kościół
    katolicki wpłaciły do kasy państwa w formie podatku CIT... 78
    tysięcy złotych. Te kwoty są jeszcze wymowniejsze, jeżeli
    weźmiemy pod uwagę, że roczne przychody Kościoła katolickiego z
    różnych źródeł, w tym z tacy i w formie państwowych dotacji,
    sięgają 8 mld złotych.

    > Czyje dzieci w wojsku i policji bedą pilnowały bezdzietnych staruszków.

    A ilu jest tych "bezdzietnych" w całej populacji?

    Taki Kaczyński jest bezdzietny, a chodzi za nim cała chmara ochraniarzy.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 48. Data: 2016-09-18 15:36:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > Ciekawe, z czyjej pracy były/są/będą emerytury dla bezdzietnych.

    Płaci się pieniędzmi, nie pracą.

    > Czyje dzieci w wojsku i policji bedą pilnowały bezdzietnych staruszków.
    > Czyje dzieci będą tych bezdzietnych leczyć i wycierać im zupę z brody.

    A jaką mamy gwarancję, że po zainkasowaniu tych pieniedzy nie wyjadą?
    O ile w ogóle dzietność "za socjal" się zwiększy to nie liczyłbym na jakieś
    specjalne
    wzmocnienie finansów systemu emerytalnego przez właśnie tych "dodoatkowych".

    > I dlaczego małodzietne Niemcy ściągają do siebie tyle arabskich dzieci.

    Zapytaj Niemców. To więcej niż ryzykowne.

    > I dlaczego tzw. "wierzyciel" wcisnął tzw. "dłużnikom" aż tyle do
    > późniejszego oddania.

    Może zmusił? OK. Zakaz pożyczania wprowadzić.
    Zobowiązania to nie tylko spłata pożyczek.

    Arek

  • 49. Data: 2016-09-19 15:42:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Płaci się pieniędzmi, nie pracą.

    Pieniadze to tylko srodek. Kazdy ma nadzieje, ze wymieni je na cos
    uzytecznego, a za tym czyms stoi cudza praca.

> [...]
    >jakieś specjalne
    >wzmocnienie finansów systemu emerytalnego przez właśnie tych

    Nie sledzilem danych demograficznych, ale grzmia, ze niz, i ze w
    przyszlosci zabraknie pracujacych na emerytow.
    Powiekszenie dzietnosci jest jakims rozwiazaniem.

    O ile oczywiscie te 500 powiekszy, bo jest na drugie dziecko, a
    problemem jest IMO pierwsze ...
    ale i drugie cos daje, bo przybedzie rodzin z trzema czy czterema,
    tylko bieda tam jednak pewnie bedzie, to ciekawe, czy nie beda musieli
    wyjechac.

    No coz, za 20 lat wszystko moze byc inaczej, np zachodnia Europa moze
    byc dobita przez Chiny.

    >Zapytaj Niemców. To więcej niż ryzykowne.

    Czyli lepiej dac 500 zl :-)

    J.