    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.polityka
    Subject: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Date: Fri, 9 Sep 2016 12:42:39 +0200

    dyskusyjnych:nqsujq$hbd$...@n...news.atman.pl...
    "Liwiusz" nqrqre$eij$...@n...news.atman.pl
    >Jaka różnica? ;) Ważne, że rozliczono się z opozycją,
    >choć niestarannie, skoro dopiero teraz Miller odpadł...

    > w związku ze zniknięciem z projektu nowelizacji ustawy wyrażenia
    > ...lub czasopisma).
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandra_Jakubowska
    >
    > http://cdn4.se.smcloud.net/t/photos/118987/aleksandr
    a_jakubowska.jpg
    > http://www.se.pl/aleksandra-jakubowska,1690/

    Z tym ze dalej opierajac sie tylko na wiki
    https://pl.wikipedia.org/wiki/(%E2%80%A6)_lub_czasop
    isma

    "Po rozpoczęciu prac sejmowej komisji śledczej w sprawie afery Rywina
    rząd Leszka Millera zrezygnował z wprowadzenia tej nowelizacji pod
    obrady Sejmu, tak że nigdy nie weszła w życie ani w formie z wyrazami
    "lub czasopisma", ani bez nich."

    To rozumiem, ze opisywane zmiany mialy miejsce jeszcze w rzadzie, na
    etapie projektu rzadowego.
    To troche inny przypadek niz przerobic w Sejmie.

    Projekty rzadowe o ile pamietam podlegaja zatwierdzeniu przez rzad,
    wiec ciekaw jestem czy te przerobki mialy miejsce po tym
    zatwierdzeniu, czy przed ... gdzie w zasadzie mozna by traktowac jako
    normalne prace projektowe.
    Ale nie az tak ciekaw, aby sie przez jakies megabajty raportow
    przedzietac.
    A stop - "W pierwotnej, przyjętej przez rząd redakcji projektu
    ustawy", czyli chyba juz po zatwierdzeniu.

    Ale tak czytam dalej ... najpierw bylo "dziennika lub czasopisma",
    potem "lub czasopisma" skreslono, potem przyszedl Rywin do Michnika
    no ale on mogl mu sprzedac skreslenie "dziennika".
    Michnik nie zaplacil, za to sprawa stala sie glosna, i rzad przywrocil
    "lub czasopisma", co w sumie bardziej dotyczylo konkurencji Michnika
    niz jego samego.

    Wychodzi na to, ze trzeba by bylo sprawdzic kogo Rywin wczesniej
    odwiedzal ... a moze nie Rywin ?

    A to i tak tylko projekt, ktory mogl byc jeszcze w Sejmie w dowolna
    strone przerobiony.
    Szczegolnie, ze rzad Millera stal sie wkrotce mniejszosciowy ...

    J.