  • 21. Data: 2016-09-08 17:19:20
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 09/08/2016 11:26 PM, Kris wrote:
> [...]
    skok-u

    > Pisma napisał jak to pismak a Ty sensacje z tego robisz. Komornicy
    > będą mogli po prostu prościej(elektronicznie) zając rachunek w banku,
    > w skokach musza po staremu. Ile tych skoków zostało?- z 20szt? więc
    > komornik musi wysłać 20listow z prośba o zajęcie ew rachunków.
    > Dłużnicy wiele na tym nie ugrają. A tak na marginesie bardzo dobrze
    > ze komornicy mają takie narzedzie. Mam nadzieję że dzięki temu
    > odzyskiwanie długów będzie szybsze, prostsze i tańsze

    Bardzo dobrze, że komornicy mają takie narzędzie - ale dlaczego doszło
    do czegoś takiego?

    "Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że pierwotnie projekt rządowy
    nie przewidywał wyłączenia SKOK-ów. Zostało ono wprowadzone na
    etapie prac parlamentarnych".

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 22. Data: 2016-09-08 18:41:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 17:19:23 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > Bardzo dobrze, że komornicy mają takie narzędzie - ale dlaczego doszło
    > do czegoś takiego?
    Jak główny promotor SKOKów na grupie powinieneś wiedzieć;)
    SKOK Chmielewskiego w końcu też jest;)

    > "Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że pierwotnie projekt rządowy
    > nie przewidywał wyłączenia SKOK-ów. Zostało ono wprowadzone na
    > etapie prac parlamentarnych".
    A co niby SKOKi dzięki temu zyskały?

  • 23. Data: 2016-09-08 18:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Chmielewski napisał:
> [...]
    >rachunek w banku, w skokach musza po staremu. Ile tych skoków
    >zostało?- z 20szt? więc >komornik musi wysłać 20listow z prośba o

    Ze 40. A kto za to zaplaci ?

    >Dłużnicy wiele na tym nie ugrają.

    Chyba, ze sie wierzycielowi/komornikowi nie zechce wysylac, liczac, ze
    szansa na odzyskanie niewielka.

    >A tak na marginesie bardzo dobrze ze komornicy mają takie narzedzie.
    >Mam nadzieję że dzięki temu odzyskiwanie długów będzie szybsze,
    >prostsze i tańsze

    Mieli juz od dawna. Cos potanialo ?
    No moze tylko nie mozna juz dluznika dobic kosztami poleconych do
    wszystkich bankow ...

    J.

  • 24. Data: 2016-09-08 18:43:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 18:42, J.F. pisze:

    > Mieli juz od dawna. Cos potanialo ?
    > No moze tylko nie mozna juz dluznika dobic kosztami poleconych do
    > wszystkich bankow ...

    Właśnie o tym się pisze w kontekście potanienia.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-09-08 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jak główny promotor SKOKów na grupie powinieneś wiedzieć;)
    > SKOK Chmielewskiego w końcu też jest;)

    Czyzbys nie zauwazył ze pytanie Tomka jest pytaniem retorycznym...

  • 26. Data: 2016-09-08 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > Już nie pamiętam, czy udało się ustalić kto "lub czasopisma" dopisał?

    udao się chyba tyko okreslic okolice tej osoby i wygladało na to, ze raczki
    maczała (znaczy była najblizej zarówno motywu jak i mozliwości) niejaka
    pani AJ. Z tego co pamietam...

  • 27. Data: 2016-09-08 22:15:50
    Od: n...@p...pl

    nie bardzo rozumiem na czym miałby polegać ten raj?
    przecież zajęcie i tak przyjdzie tyle że papierowo?

    w tak "koleżeńskie" układy że zajęcie wynikające
    z tytułu wykonawczego pójdzie do "obejrzenia" przez
    radcę prawnego skok, a w tym czasie dłużnik wypłaci
    pieniądze gotówką w kasie, jakoś nie mogę uwierzyć...

  • 28. Data: 2016-09-08 22:22:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak nie wie o rzekomym długu i o nakazie zapłaty dowiaduje się z zajęcia
    komorniczego?

    -----

  • 29. Data: 2016-09-08 22:25:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A który komornik tłumaczy się z tzw. kosztów doręczenia korespondencji?
    Wiesz. jaka jest stawka z rozporządzenia?
    Te stawki to niezłe lobby musiało wychodzić.

    -----

  • 30. Data: 2016-09-09 00:54:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 09:00, Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    >
    > "Dziennik Gazeta Prawna" zauważa, że pierwotnie projekt rządowy
    > nie przewidywał wyłączenia SKOK-ów. Zostało ono wprowadzone na

    Podobno SKOKI maja swoje "intymne" prawa i mogą perfidnie urządzić
    człowieka na swój sposób (ściśle tajny).

    --
    animka