  • 11. Data: 2016-09-08 11:33:05
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników (czyli rezerwat przepisów jak za rządów PO)
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nadal nie rozumiesz, że to tylko kwestia sposobu doręczeń (elektronicznego zamiast
    pocztą)?

    -----
    > Jak to ma być przez pierwsze kilka lat działania tej procedury to _może_ to ma
    jakiś tam sens "nie polityczny" i jakoś tam to ujdzie.
    > Jeśli i ta "nierówność" miałaby zostać na bardzo długo to jakie są szansę PiS na
    pobicie świeżutkiego rekordu 2 kadencji PO?

  • 12. Data: 2016-09-08 11:54:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "A. Filip" <a...@b...pl> writes:

    [..]

    > Jak to ma być przez pierwsze kilka lat (<3) działania tej procedury to
    > _może_ to ma jakiś tam sens "nie polityczny" [przetrenowanie "na większych"]
    Nie ma. Gdyby chodziło o przetrenowanie na większych to można by wpisać:
    "obowiązuje dla instytucji o sumie bilansowej >=xxxx PLN"
    Wpisano "SKOK".
    KJ

    Appearances often are deceiving.
    -- Aesop

  • 13. Data: 2016-09-08 12:00:41
    Temat: Re: SKOKi rajem dla dłużników
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Chmielewski t...@n...example.com ...

    > "Taka była decyzja ustawodawcy" - powiedział dziennikowi Rafał
    > Fronczek, prezes Krajowej Rady Komorniczej. "Trudno wskazać,
    > czym w rzeczywistości się kierował, adresując nowe przepisy do
    > jednych instytucji depozytowych, a do drugich nie" - ocenił ze
    > swej strony dr Tomasz Białek, dyrektor zespołu prawno-
    > legislacyjnego Związku Banków Polskich.

    Kłamie albo rznie głupa :)
    Jak to "trudno wskazac..."?

  • 14. Data: 2016-09-08 13:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

> [...]
    > większych"] i jakoś tam to ujdzie. Jeśli i ta "nierówność" miałaby
    > zostać na bardzo długo to jakie są szansę PiS na pobicie świeżutkiego

    Ale co chcesz przetrenowywać? Czas doreczenia korespondencji?

  • 15. Data: 2016-09-08 14:09:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 09:08, Piotr Gałka pisze:

    > Czy tylko ja mam wrażenie, że te SKOKi to mają gdzieś plecy? :)
    > P.G.

    nie są w systemie OGNIVO i tyle, nie wszystkie banki tam są

    to tak naprawdę niewiele zmieni, bo jak dłużnik ma kasę to jej na koncie
    nie trzyma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2016-09-08 15:14:57
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Trzeba by sie z procesem legislacyjnym zapoznac, kto prosil, z kim rzad
    > konsultowal, kto poprawke zglosil, jak uzasadnil ..

    Już nie pamiętam, czy udało się ustalić kto "lub czasopisma" dopisał?
    P.G.

  • 17. Data: 2016-09-08 15:59:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 15:14, Piotr Gałka pisze:

    > Już nie pamiętam, czy udało się ustalić kto "lub czasopisma" dopisał?

    Chyba wykreślił.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-09-08 16:21:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Już nie pamiętam, czy udało się ustalić kto "lub czasopisma" dopisał?

    Ale tak zupelnie samodzielnie dopisal ?
    Bo nie sledzilem, jakis tam sekretarz komisji pewnie byl, mogl dopisac
    lub skreslic, ale tak samodzielnie, bez podkladki ?
    Czy raczej chodzilo o to, kto taka poprawke zglosil i z czyjej prosby,
    ewentualnie nie zglosil.

    Sporo obrad podkomisji nie ma stenogramu, nawet nie wiem czy nagranie
    ma, ale dopisanie/skreslnie to chyba na wniosek i po glosowaniu ?
    Po czym wszyscy dostali protokol, bylo jeszcze duzo dyskusji,
    glosowanie w Sejmie i Senacie - i ewentualny "blad" moglby ktos
    zauwazyc i sprostowac.

    Za to przedstawiciel wiekszosci mogl zmiane sprzedac, wytlumaczyloby
    sie mniejszosci, ze jakie to ma wady i ze wiekszosc pragnie je
    poprawic ...

    J.

  • 19. Data: 2016-09-08 16:26:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 września 2016 08:58:57 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:
    > http://www.pb.pl/4628025,52257,dluznik-ukryje-sie-w-
    skok-u

    Pisma napisał jak to pismak a Ty sensacje z tego robisz.
    Komornicy będą mogli po prostu prościej(elektronicznie) zając rachunek w banku, w
    skokach musza po staremu. Ile tych skoków zostało?- z 20szt? więc komornik musi
    wysłać 20listow z prośba o zajęcie ew rachunków.
    Dłużnicy wiele na tym nie ugrają.
    A tak na marginesie bardzo dobrze ze komornicy mają takie narzedzie. Mam nadzieję że
    dzięki temu odzyskiwanie długów będzie szybsze, prostsze i tańsze

  • 20. Data: 2016-09-08 16:38:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-08 o 16:21, J.F. pisze:
> [...]
    > lub skreslic, ale tak samodzielnie, bez podkladki ?
    > Czy raczej chodzilo o to, kto taka poprawke zglosil i z czyjej prosby,

    AFAIR to szefowa sekretariatu dopisała na prośbę A. Jakubowskiej. Bez
    jakiejkolwiek podkładki.

    --
    Pete