  • 1. Data: 2007-09-05 14:22:04
    Temat: SKOK - od ilu lat rachunek
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Chciałem nawet osobiscie zapytac, ale kolejki były i naród spode łba patrzacy...
    Ciekawi mnie, czy mozna tam założyć rachunek dzieciom poniżej 13 roku, a więc progu
    "bankowego"?
    Może to byc także rachunek wspólny rodzica z dzieckiem < 13 l.
    THX

  • 2. Data: 2007-09-05 18:17:06
    Temat: Re: SKOK - od ilu lat rachunek
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Ciekawi mnie, czy mozna tam założyć rachunek dzieciom poniżej 13 roku, a
    > więc progu "bankowego"?
    > Może to byc także rachunek wspólny rodzica z dzieckiem < 13 l.

    Sprawdzałem
    ROR- dziecku nie,
    Lokatę, Avista(a maja 4,6%) jak najbardziej

    Krzysiek