  • 21. Data: 2015-11-23 11:07:27
    Temat: Re: SK Bank upadł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n2ukk3$uk3$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-11-23 o 09:47, J.F. pisze:
    >Albo właśnie coraz lepszy, z tego powodu.

    A to dopiero jak Grecja znow popadnie w ostry kryzys :-)

    Ewentualnie Hiszpania, Wlochy, Francja ...

    J.

  • 22. Data: 2015-11-23 14:41:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bogacz" 5652e3f2$0$652$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli nie, to chyba to nie jest najlepszy moment na wymianę?

    Dobrym momentem była wojna o Krym. Wówczas należało zadecydować -- padną
    USA, czy padnie FR. Ja postawiłem na wyczerpującą wojnę ekonomiczną, która
    będzie dla FR kosztowna, ale w wyniku której FR nie upadnie zupełnie. Na
    dolary amerykański nie postawiłem z sympatii do separatystów i niechęci do
    Achmetowa oraz pseudodemokracji zachodniej. Zwyżka dolara była konieczną
    konsekwencją wojny ukraińskiej -- aby ludzie postawili na USA, potrzebne
    było podbicie wartości dolara.

    Wówczas nie wiedziałem tego że w archiwach KBG Angela Merkel figuruje
    jako dziecko Adolfa Hitlera. Wiedziałem tylko o jej przeszłości w Stasi.

    Mogłem natomiast przewidzieć zaangażowanie FR w wojnę syryjską?
    Wiedziałem od dawna, że FR po prostu szuka zatrudnienia dla swojej armii.

    USA, FR, Chiny i Indie -- te państwa rywalizują o rynek, jakim jest wojna.
    USA nie tylko eksportują armię, ale też i wojnę -- można powiedzieć więc,
    że USA zapewniają kompleksową usługę. ;) Czy pozostałem państwa także
    jakoś destabilizują świat, aby móc wysłać pomoc ;) swych wojsk? -- tego
    nie wiem, czy raczej nie znam zakresu/rozmiaru/skuteczności takich akcji. :)

    Dla mnie wojna syryjska to wojna o surowce Afryki. Wiem, że geograficznie
    Syria nie leży w Afryce, ale tutaj nie chodzi o sztuczny podział geograficzny
    a o podział gospodarczy, etniczny, polityczny...

    Skoro Angela Merkel figuruje w archiwach KGB jako dziecię Hitlera -- radzieccy
    ludzie przygotowali ją do etatu kanclerskiego ponad pół wieku temu. Zapewne obok
    niej -- przygotowali masę innych swoich ludzi, jednak nie przygotowali tak milionów.
    Zatem radzieccy towarzysze mają duży wpływ na obsadę stanowisk zachodniej Europy? :)
    Albo choćby dobrze przewidują przyszłość...

    Diabli wiedzą, co teraz pójdzie w górę a co w dół.
    FED powie swoje, wojny -- swoje...
    Imigranci i KGB -- swoje... ;)

    Wróżenie z fusów tu na nic.

    FR z USA i zachodnią Europą podziela pomiędzy siebie łupy Afryki, przy okazji
    obłaskawiając Izraela żądnego krwi Baszszarowej, Wenezuela (ropa naftowa) niebawem
    upadnie, ale nie zniknie potrzeba torpedowania prac nad produkcją alternatywnych
    źródeł energii potrzebnej do samochodów... (niska cena ropy naftowej zniechęca do
    prac nad paliwem alternatywnym)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-11-24 23:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >A tak swoja droga - jak myslicie - naprawde mial tak duzo zlych
    >kredytow, czy od powolania komisarza ludzie zaczeli wycofywac
    >pieniadze ... i upadek wtedy w zasadzie gwarantowany.

    Tak sie dalej zastanawiam - jedni klienci wycofuja pieniadze,
    wycofuja, a inni splacaja kredyty zgodnie z umowa.

    Pomijajac tych co nie splacaja ... to chyba doprowadzi do "ujemne
    kapitaly wlasne", a nadal niekoniecznie oznacza bankructwo czy moze
    lepiej - brak aktywow na pokrycie pasywow.

    J.

  • 24. Data: 2015-11-25 22:10:33
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    b...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <9...@g...c
    om>...
    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 12:53:36 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

    >Tak, listem. Każdy posiadacz IKE /IKZE w ciągu 30 dni od zgłoszenia przez KNF
    wniosku o
    >upadłość, otrzyma od zarządcy komisarycznego informację na piśmie o trybie dalszego
    >postępowania.
    >Nie będzie "transferu" z automatu, klient musi zawiadomić o takim wyborze podając
    numer
    >rachunku nowo założonego IKE.

    Źle się wyraziłem. Oczywiście nie "automat" bo nie wiedzą dokąd
    przetransferować ale że domyślną i stręczoną opcją będzie transfer
    a wypłata wymagałaby dodatkowych czynności i np. czasu.
    Z drugiej strony z punktu widzenia powyborczego budżetu podatek
    przy wypłacie byłby łakomym kąskiem. Ktoś wie Ile osób miało IKE
    w SK. Albo chociaż ile to było kasy?

    Dzięki za potwierdzenie bo choć warunki IKE w zasadzie znam, nie
    znalazłem opisu sytuacji wielokrotnego zakładania i likwidowania
    IKE. Chyba że w moich postach...
    A SK dawał 5,5%. Ile dają inne "lokatowe" IKE? Pewnie WIBOR+0,nic?

    Arek

  • 25. Data: 2015-11-26 12:51:45
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 25 listopada 2015 22:10:27 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > A SK dawał 5,5%. Ile dają inne "lokatowe" IKE? Pewnie WIBOR+0,nic?
    >
    > Arek

    Na dzisiaj najwyżej oprocentowane IKE bankowe ma Bank Spółdzielczy w
    Sokołowie Podlaskim (4,25%) i Bank Spółdzielczy w Nadarzynie (4,0%).
    Wśród banków komercyjnych najwięcej daje Millennium (3,0%).
    W wielu bankach IKE ma - absurdalnie - niższe oprocentowanie niż wychodzi
    ze zwykłych dobrych lokat, nawet obelkowanych.

  • 26. Data: 2015-11-26 15:26:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Już wiadomo dokąd się udać, jeszcze nie wiadomo, kiedy:
    "Bankowy Fundusz Gwarancyjny będzie realizował wypłaty środków
    gwarantowanych deponentom Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa za
    pośrednictwem Banku Zachodniego WBK Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu"
    - poinformował BFG w komunikacie.

    Całość:
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19250199,kto-tak
    -naprawde-zrzucil-sie-na-sk-bank.html#MTstream

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 27. Data: 2015-11-26 16:16:11
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Jak nie wiadomo? Od poniedziałku 30.11 od otwarcia dowolnej placówki BZWBK.