  • 1. Data: 2015-11-19 18:47:36
    Temat: Synchronizacja Aliora z Synem
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    Po zmianie numeru dowodu osobistego w Syncu (calkowicie online) numer
    dowodu zmienia sie rowniez w Ojcu (Aliorku glownym). Podobnie z
    adresami. Ciekawe.

  • 2. Data: 2015-11-19 20:12:05
    Temat: Re: Synchronizacja Aliora z Synem
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.11.15 o 18:47, neoniusz pisze:
    > Po zmianie numeru dowodu osobistego w Syncu (calkowicie online) numer
    > dowodu zmienia sie rowniez w Ojcu (Aliorku glownym). Podobnie z
    > adresami. Ciekawe.

    To dzięki za info. Wybierałem się do Starego, a tak to go ominę on-line
    szerokim łukiem.

  • 3. Data: 2015-11-19 20:20:45
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 18:47, neoniusz pisze:
    > Po zmianie numeru dowodu osobistego w Syncu (calkowicie online) numer
    > dowodu zmienia sie rowniez w Ojcu (Aliorku glownym). Podobnie z
    > adresami. Ciekawe.

    Zmieniałem w lutym. Nie było wtedy tak dobrze niestety. Trzeba było
    zmieniać w obydwu.
    Czyli Kultura jest Wyższa teraz :)

  • 4. Data: 2015-11-19 20:25:32
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.11.15 o 20:20, wiatrak pisze:

    > Zmieniałem w lutym. Nie było wtedy tak dobrze niestety. Trzeba było
    > zmieniać w obydwu.
    > Czyli Kultura jest Wyższa teraz :)

    Tylko k...a jak?
    Typ, seria i nr dowodu tożsamości mam wygaszone. Tylko data ważności
    aktywna. Czyżby Opera?

  • 5. Data: 2015-11-19 20:49:10
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.11.15 o 20:25, mx pisze:

    > Tylko k...a jak?
    > Typ, seria i nr dowodu tożsamości mam wygaszone. Tylko data ważności
    > aktywna. Czyżby Opera?

    Odp.
    "Dane z dowodu osobistego można zaktualizować w Oddziale naszego Banku
    lub wysyłając odpowiednią wiadomość z poziomu swojej bankowości
    internetowej i dołączając do niej skan dowodu osobistego."

    Czy wysłanie skanu DO to jest "całkowicie online"?

  • 6. Data: 2015-11-19 20:55:57
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    Po zalogowaniu się do Systemu Bankowości Internetowej, proszę wybrać
    opcję ,,Wiadomości", widoczną po prawej stronie, na pulpicie. Następnie
    proszę o wybranie opcji ,,Utwórz nową wiadomość". Proszę o wybranie
    kategorii "Pytanie" i wpisanie w temacie wiadomości ,,Modyfikacja danych
    osobowych". W treści wiadomości proszę o wskazanie dyspozycji, zgodnie z
    następującym wzorem: Zlecam modyfikację wszystkich danych osobowych
    zawartych w dokumencie tożsamości, na aktualne, na podstawie dokumentów
    przekazanych w załączniku. Do powyższej wiadomości proszę dołączyć skan
    dowodu osobistego w formie jednego załącznika PDF (skan awersu i rewersu
    dokumentu powinien znaleźć się w jednym pliku).

  • 7. Data: 2015-11-19 20:58:41
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 19.11.2015 o 20:49, mx pisze:
> [...]
    > internetowej i dołączając do niej skan dowodu osobistego."
    >
    > Czy wysłanie skanu DO to jest "całkowicie online"?

    No tak, wysylasz wiadomosc w systemie transakcyjnym ze skanem/zdjeciem
    dowodu i za godzine masz zmienione. O to mi chodzilo ;) Moze nie jest to
    super przyjazne dla uzytkownika, ale przynajmniej od razu zmienione w
    obu bankach bez chodzenia po oddzialach jak to niestety jest konieczne w
    innych...

  • 8. Data: 2015-11-19 22:30:33
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 19.11.15 o 20:58, neoniusz pisze:
    Moze nie jest to
    > super przyjazne dla uzytkownika, ale przynajmniej od razu zmienione w
    > obu bankach bez chodzenia po oddzialach jak to niestety jest konieczne w
    > innych...

    INNYCH...
    To teraz z nowym DO w różnych volkswagenach, dojcze i m bankach bez
    dostępu do oddziałów, nawet konta nie mogę zamknąć?

  • 9. Data: 2015-11-20 18:20:42
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    > Zmieniałem w lutym. Nie było wtedy tak dobrze niestety. Trzeba było
    > zmieniać w obydwu.
    > Czyli Kultura jest Wyższa teraz :)

    Dobra, poświęcę się dla grupy. Pójdę w pn do Aliora i sprawdzę, czy w d.
    Synku zaskoczy.

  • 10. Data: 2015-11-23 19:02:40
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 20.11.15 o 18:20, mx pisze:
    .

    > Dobra, poświęcę się dla grupy. Pójdę w pn do Aliora i sprawdzę, czy w d.
    > Synku zaskoczy.

    BINGO! Wizyta w Aliorze poczyniła zmiany w Syncu i Kantorze(to akurat
    oczywiste)