  • 1. Data: 2015-11-21 15:36:16
    Temat: SK Bank upadł
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    SK Bank upadł, a na grupie cisza? :)

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 2. Data: 2015-11-21 19:39:11
    Temat: Re: SK Bank upadł
    Od: n...@p...onet.pl

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 15:36:22 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:
    > SK Bank upadł, a na grupie cisza? :)

    Norma. Było do przewidzenia. Sprawa 100% pewna, że tak się stanie. Moja szklana kula
    mi to przepowiedziała. Teraz według planu o którym słyszałem około 15 lat temu
    wszystkie skoki i spółdzielcze
    pod młotek. Ponoć "pogłoska" mówiła, że jak społeczeństwo ujawni swoje wszystkie
    dochody i napędzi koniunkturę gospodarczą we wczesnym i późniejszym niewykształconym
    w pełni ustroju gospodarki wolnorynkowej, której w tym kraju nie ma to pozostanie na
    rynku tylko jeden największy bank z największą ilością placówek w pl wiadomo, który.
    Wtedy władca republiki ma opodatkować swoich poddanych podatkiem od posiadanych
    talarów ;)

  • 3. Data: 2015-11-21 22:46:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    SK Bank upadł, a na grupie cisza? :)

    ------------------------------------
    Wie ktos jak bedzie z wyplata IKE przez BFG?

  • 4. Data: 2015-11-22 01:05:24
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    SK Bank upadł, a na grupie cisza? :)

    ------------------------------------
    Wie ktos jak bedzie z wyplata IKE przez BFG?
    ------
    Juz sam znalazlem wyjasnienie
    http://www.bfg.pl/aktualnosci/komunikat-nr-15-bankow
    ego-funduszu-gwarancyjnego-z-dnia-21-listopada-2015-

  • 5. Data: 2015-11-22 08:57:08
    Od: "Bogacz" <Bogacz@.com>

    ps.com...
    Chmielewski napisał:

    > Moja szklana kula mi to przepowiedziała.

    A co Twoja szklana kula mówi o innych bankach,
    w szczególności GetInBank, IdeaBank i EuroBank?
    Też padną?

    Skąd Twoja szklana kula czerpie informacje?

    Bogacz

  • 6. Data: 2015-11-22 09:46:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogacz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Chmielewski napisał:

    > Moja szklana kula mi to przepowiedziała.

    A co Twoja szklana kula mówi o innych bankach,
    w szczególności GetInBank, IdeaBank i EuroBank?
    Też padną?

    --------------------
    Getin moze i kandydat do plajty jak przewalutuja kredyty CHF, ale z drugiej
    strony obstawialbym przejecie, gdyz BFG nie ma kasy na wyplaty depozytow z
    duzego banku komercyjnego.

  • 7. Data: 2015-11-22 10:59:20
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2015-11-21 o 15:36, Tomasz Chmielewski pisze:
    > SK Bank upadł, a na grupie cisza? :)

    A nie lepiej było kupić dolara i jena??!! Kto to trzyma jeszcze PLNy w
    obecnym cyklu koniunkturalnym???

  • 8. Data: 2015-11-22 12:53:32
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Juz sam znalazlem wyjasnienie
    > http://www.bfg.pl/aktualnosci/komunikat-nr-15-bankow
    ego-funduszu-gwarancyjnego-z-dnia-21-listopada-2015-

    " Informacje o szczegółowym trybie postępowania oszczędzających na rachunku
    IKE lub IKZE przekazuje
    deponentom zarząd komisaryczny banku"

    Enigmatyczne... Listy będą wysyłać?

    To, że nie można posiadać 2 IKE jednocześnie to wiem. Ale czy mozna po
    likwidacji (i opodatkowaniu środków
    przy wypłacie) IKE założyć poźniej inne IKE, oczywiście gromadzenie
    zaczynając "od zera" czyli max limitu
    rocznie?
    Chodziło mi o to, że SK Bank miał duże procenty właśnie na IKE - czy można
    było tego używać jako "zwykłej"
    lokaty?
    Tu jak widzę z automatu ma być transfer a nie likwidacja. Może i słusznie
    są tacy, którzy chcą kontynuować.

    Arek

  • 9. Data: 2015-11-22 12:55:34
    Od: "Bogacz" <Bogacz@.com>

    Użytkownik "xxx" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A nie lepiej było kupić dolara i jena??!! Kto to trzyma jeszcze PLNy w
    > obecnym cyklu koniunkturalnym???

    Dlaczego akurat dolar i jen? Funt brytyjski jest gorszy?

    Bogacz

  • 10. Data: 2015-11-22 18:54:48
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 22.11.2015 o 12:53, Arek pisze:

> [...]
    > lokaty?
    > Tu jak widzę z automatu ma być transfer a nie likwidacja. Może i
    > słusznie są tacy, którzy chcą kontynuować.

    Po likwidacji i wypłacie opodatkowanego IKE można założyć nowe. W tym
    sensie faktycznie można było tego używać jako "zwykłej" lokaty.