  • 1. Data: 2015-11-20 23:12:16
    Temat: Widzieliscie nowe IKO?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    Hej!
    Widzieliscie moze juz nowe IKO?
    Jak wrazenia? :)

  • 2. Data: 2015-11-20 23:29:58
    Temat: Re: Widzieliscie nowe IKO?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-11-20 o 23:12, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
    > Hej!
    > Widzieliscie moze juz nowe IKO?

    Widzieliśmy - działa ;)

    > Jak wrazenia? :)

    A dokładniej ?
    - bo nie wiem czy chodzi o to że może ładniejsze ;)

  • 3. Data: 2015-11-21 07:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek m...@n...dam ...

    > Widzieliśmy - działa ;)

    > A dokładniej ?
    > - bo nie wiem czy chodzi o to że może ładniejsze ;)

    Nie badz swinia.

    Zarzad wział po 100 tysiecy premii, do tego poszedł kontrakt na 500 z
    firmązewnetrzna a ty się pytasz o co cchodzi?!?!
    Pisze się, że rewolucyjnie swietny i bezkonkurencyjny!

  • 4. Data: 2015-11-21 10:14:56
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-11-20 o 23:12, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
    > Hej!
    > Widzieliscie moze juz nowe IKO?

    Owszem

    > Jak wrazenia? :)

    Jest lepiej
    Bardziej logicznie i elastycznie.
    No i trendy ;)
    Bo to chyba taki trend jest, żeby bez logowania pokazywać saldo...
    Citek też tak zrobił

    Sławek

  • 5. Data: 2015-11-21 15:38:56
    Od: W <w...@w...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski wystukał, co następuje:

    > Hej!
    > Widzieliscie moze juz nowe IKO?
    > Jak wrazenia? :)

    Niedawno założyłem konto inteligo i w poszukiwaniu aplikacji mobilnej
    najpierw trafiłem na oryginalną aplikację inteligo a później IKO. Generalnie
    porównuję głównie do aplikacji sync/ing/starego-citi i... iko wypada
    najlepiej (na androidzie) - całkiem spójny wygląd wykorzystujący natywne
    kontrolki/zalecenia. Używa się wygodnie, imho jest logiczny. (w porównaniu
    do ING, które mnie swoją idiotyczną aplikacją doprowadza do pasji :[ )

  • 6. Data: 2015-11-21 20:16:55
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 21.11.2015 o 07:00, Budzik pisze:

    > Zarzad wział po 100 tysiecy premii, do tego poszedł kontrakt na 500 z
    > firmązewnetrzna a ty się pytasz o co cchodzi?!?!
    > Pisze się, że rewolucyjnie swietny i bezkonkurencyjny!

    a wszystko po to, by te wszystkie iki, bliki i peopiki zdechly smiercia
    naturalna :v nadaja sie jedynie do bezkartowego wyplacania kasy z
    bankomatu, ale to bylo mozliwe juz bez tej calej zbednej otoczki :)

  • 7. Data: 2015-11-22 11:36:08
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 21 listopada 2015 20:16:53 UTC+1 użytkownik gral napisał:

    > a wszystko po to, by te wszystkie iki, bliki i peopiki zdechly smiercia
    > naturalna :v nadaja sie jedynie do bezkartowego wyplacania kasy z
    > bankomatu, ale to bylo mozliwe juz bez tej calej zbednej otoczki :)

    Teraz to aplikacja bankoosci mobilnej bardziej...

  • 8. Data: 2015-11-23 11:08:46

    Fri, 20 Nov 2015 14:12:16 -0800 (PST), w
    om>, "Michal 'Amra'
    Macierzynski" <m...@g...com> napisał(-a):

    > Hej!
    > Widzieliscie moze juz nowe IKO?