  • 1. Data: 2015-11-21 16:40:08
    Temat: I znów Wołomin?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    http://biznes.pl/magazyny/finanse/knf-chce-upadlosci
    -jednego-z-bankow/hrkvqb

  • 2. Data: 2015-11-21 16:45:45
    Temat: Re: I znów Wołomin?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    http://www.skbank.pl/

  • 3. Data: 2015-11-21 17:42:49
    Od: Aha <a...@p...pl>

    wiatrak pisze:
    -jednego-z-bankow/hrkvqb

    > http://www.skbank.pl/

    Też to znalazłem - niestety.
    O kurna chata i mnie to spotkało!
    Wprawdzie to inny Wołomin niż ten poprzedni, myślałem że bardziej wiarygodny a tu
    bęc.

    Miałem tam lokatę rentierską, dawali niezły procent a teraz klops.
    Wprawdzie sumę jaką tam miałem jest daleko od 100000 euro, ale dla mnie jest to 2/5
    oszczędności.

    Przerobię na własnej skórze jak odzyskać pieniądze.

    --
    aha

  • 4. Data: 2015-11-21 18:05:08
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Aha" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przerobię na własnej skórze jak odzyskać pieniądze.

    Witaj w klubie :)

  • 5. Data: 2015-11-21 18:50:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 17:42, Aha pisze:

> [...]
    > jest to 2/5 oszczędności.
    >
    > Przerobię na własnej skórze jak odzyskać pieniądze.

    Ciekawe doświadczenie :) Raportuj.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-11-21 23:27:42
    Temat: Re:I znów Wo?omin?
    Od: MK <m...@i...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> Wrote in message:
    > http://biznes.pl/magazyny/finanse/knf-chce-upadlosci
    -jednego-z-bankow/hrkvqb

    Czytalem jakis artykul z ktorego wynikalo, ze bank doprowadzil do
    zbyt duzej koncentracji aktywow u jednego kredytobiorcy. Zgodnie
    z przepisami bankowymi czy wieksza koncentracja, tym wieksze
    ryzyko, ktore bank powinien uwzgledniac. Bank przy wyliczaniu
    wskaznikow przyjmowal standardowe ryzyko, a ryzykiem sa mierzone
    wymagane aktywa
    wlasne. Po wprowadzeniu poprawek (zapewne w
    wyniku kontroli KNF), kapitaly wlasne banku okazaly sie mniejsze
    od wymaganych. W takim wypadku nie bylaby to klasyczna utrata
    plynnosci, ale ksiegowa czynnosc, ktora moze sie przerodzic w
    utrate plynnosci w przypadku gdy kredytobiorca u ktorego sa
    skoncentrowane aktywa przestanie regulowac swoje
    zobowiazania.

    Pozdrawiam
    MK

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 7. Data: 2015-11-23 08:26:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/22/2015 02:50 AM, Liwiusz wrote:

    > Ciekawe doświadczenie :) Raportuj.

    I czy można już zacząć rzucać hasłami typu "Unia Europejska zabrała
    oszczędności klientów SK Banku" (w analogii do Cypru)?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 8. Data: 2015-11-23 09:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ciekawe doświadczenie :) Raportuj.

    Przeciez to juz bylo.
    Zloza wniosek, jakis bank przejmie wyplaty, dostanie powiadomienie aby
    odebrac ... jest szansa, ze przed swietami sie wyrobia.

    Jak to z odsetkami w takim przypadku ?

    J.

  • 9. Data: 2015-11-25 21:50:09
    Od: herjohn <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 09:40, J.F. pisze:

> [...]
    > Zloza wniosek, jakis bank przejmie wyplaty, dostanie powiadomienie aby
    > odebrac ... jest szansa, ze przed swietami sie wyrobia.

    Odsetki naliczają się do dnia ogłoszenia upadłości.
    Janek

  • 10. Data: 2015-11-26 13:00:18
    Od: b...@o...pl

    W dniu środa, 25 listopada 2015 21:50:10 UTC+1 użytkownik herjohn napisał:
    > W dniu 2015-11-23 o 09:40, J.F. pisze:
    > >
    > Odsetki naliczają się do dnia ogłoszenia upadłości.
    > Janek

    To zapewne skrót myślowy, bowiem w takim przypadku odsetki naliczane są
    do dnia zgłoszenia przez KNF wniosku do Sądu o upadłość. Na ogłoszenie
    upadłości, biorąc po uwagę rychliwość naszych sądów, możemy nieco poczekać.